Beantwoord

Melding tijdens installatie KPN Veilig: accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken

  • 17 May 2021
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hallo, Ik wil overstappen naar KPN veilig in plaats van Avira. Ik krijg precies dezelfde melding als hierboven. Wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 May 2021, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MollyPolly, je reactie was afgesplitst naar een nieuw topic maar ik zie dat je in het oorspronkelijke topic al noemde dat je het op hebt weten te lossen!

 

Hallo Het is mij gelukt door het via  Edge te installeren. In Chrome lukte het niet ook al had ik de ad blocker uitgezet. Nu als extensie werkzaam in Chrome. Pff koste zo best veel tijd. Maar het werkt en daar gaat het maar om.

 

Dank.

Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!