Beantwoord

Ontevreden over communicatie

  • 9 mei 2019
  • 3 reacties
  • 1279 keer bekeken

Ik wil graag iemand spreken wat betreft een klacht. Het zou fijn zijn als dat via mail kan of een klachtenformulier. Bellen is voor ons na heel veel telefoontjes geen optie meer! wij hebben KPN klein zakelijk.
icon

Beste antwoord door Nadia 10 mei 2019, 16:29

Hallo @Overmeer, welkom op het KPN forum. Super balen dat je een slechte ervaring met ons hebt, we zijn blij dat je het met ons wilt delen. Bedankt voor je reactie Joep! Dat klopt helemaal, je kunt als zakelijke gebruiker een reactie plaatsen op het zakelijk KPN forum. Als je liever minder publiek de klacht aan ons kenbaar wilt maken hebben we daarvoor ook een online Klachtenformulier Zakelijk, als je daar je gegevens achter laat nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Heb je wel gebeld met kpn zakelijk?? Ik heb daar namelijk prima ervaringen mee. Dit is overigens het forum voor kpn privé. Wellicht kan je de vraag beter bij het zakelijke forum neerleggen.

Admin: link toegevoegd
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Overmeer, welkom op het KPN forum. Super balen dat je een slechte ervaring met ons hebt, we zijn blij dat je het met ons wilt delen. Bedankt voor je reactie Joep! Dat klopt helemaal, je kunt als zakelijke gebruiker een reactie plaatsen op het zakelijk KPN forum. Als je liever minder publiek de klacht aan ons kenbaar wilt maken hebben we daarvoor ook een online Klachtenformulier Zakelijk, als je daar je gegevens achter laat nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op.
Dank jullie wel, ik heb klachtenformulier ingevuld, hoop dat dit werkt.

Reageer