Beantwoord

SMS bericht

  • 23 April 2020
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Vandaag van telf.nr ***********het volgende nep-verzoek ontvangen:

belangrijk bericht van Rabobank: betaalpas is verouderd en verloopt over 2 dagen. Nieuwe aanvragen kan via: ****************

Verzoeke dit nummer te blokkeren en alle KPN-klanten te informeren.

 

Dank u

 

*Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 April 2020, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, welkom op het forum. 

Verzoeke dit nummer te blokkeren en alle KPN-klanten te informeren.

Ik snap je verzoek zeker, dit is echter niet te doen. Die nummers worden aan de lopende band aangemaakt voor dit soort zaken. Dit is ook bij Rabobank bekend, zie hier

Advies is om simpelweg het bericht te verwijderen, niet mee doen!