Beantwoord

Taal instellen in KPN Veilig

  • 11 May 2021
  • 6 reacties
  • 315 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ivm een nieuwe PC (Windows 10 64 bit) opnieuw KPN Veilig hierop ingesteld. Op mijn oude PC had ik KPN Veilig in het Nederlands maar nu krijg ik het in het Engels. 

Kan dit gewijzigd worden en waar kan ik dat instellen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 May 2021, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @RienH1957! Bedankt voor je vraag!

Ik moet je het antwoord verschuldigd blijven, want als ik de specificaties van KPN Veilig bekijk onder de meest gestelde vragen over KPN Veilig, lees ik:


:thinking:
Ik ga navraag voor je doen en kom er op terug!

Ik ben benieuwd naar je reactie 

Met vriendelijke groet 

Rien

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de volgende terugkoppeling ontvangen:

De taalinstellingen van de KPN Veilig Windows client worden vastgelegd bij de installatie. Als bij de installatie Engels is gekozen, dan kan je dit alleen wijzigen als je de KPN Veilig opnieuw installeert. 
Mijn advies is om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren en extra goed op te letten bij het instellen van de taal: laat je weten of het gelukt is?

Hallo Shyrin,

Ik heb KPN Veilig verwijderd maar het lukt niet om via Direct installeren met KPN ID opnieuw KPN Veilig te installeren. Ik krijg de volgende melding:

accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd. met onderstaand scherm.

Ik heb ook een andere antivirusscanner verwijderd en ben nu dus onbeschermd. Graag een snelle reactie. Ik heb ook de PC opnieuw opgestart maar krijg hetzelfde resultaat.

Met vriendelijke groet Rien

 

Hallo Shyrin,

Het is gelukt. Ik heb het nog een keer geprobeerd en nu ging het wel. Het is nu ook weer in het Nederlands.

Bedankt voor het helpen om het weer goed te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Rien

Reputatie 7
Badge +16

Ah, super! Blij om te lezen dat je tweede poging gelukt is èn dat het nu weer in het Nederlands is: wel zo makkelijk!

Geen dank, hoor! :blush: Als er nog vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden!