Dubbele data is terug als combivoordeel

  • 6 November 2023
  • 124 reacties
  • 8256 keer bekeken
Dubbele data is terug als combivoordeel

Toon eerste bericht

124 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Ruudsopper Ja Klein zakelijk en de consumentenabonnementen zijn te combineren voor de voordelen. 

Reputatie 7
Badge +9

Kan ik verdubbelde mb's wel delen? Ik heb nu unlimited en mijn vrouw heeft 0gb. Maandelijks deel ik nu 10gb vanuit mijn unlimited. Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. Als ik mijn abonnement nu bijv. downgrade naar 20gb dan wordt dit verdubbeld naar 40gb. Is het dan in principe mogelijk om bijv. 30 gb te delen. Let op ik heb het hier over de verdubbelde mb's. Dat de gedeelde mb's niet verdubbeld worden is mij wel duidelijk.

 

Gr.

Rick

Nee, je kan alleen je originele MB’s delen

 

Dat klopt dus niet. Je kunt gewoon alles delen. Heb het net getest.

Ik heb een abonnement van 3 GB + (sinds vandaag) 3 GB verdubbelaar = 6 GB, en die kan ik via de app ook max delen.

Mijn vrouw heeft een abonnement van 12 GB + 12 GB = 24 GB, en ook deze kan ze max delen.

Wat niet verdubbeld wordt: als ik 6 GB deel dan krijgt de ontvanger ook alleen maar 6 GB. Deze worden bij de ontvanger uiteraard niet nog eens verdubbeld.

Mooi. De extra GB's zijn dus ook te delen. Vanaf nu m'n antwoord op die vraag dus aanpassen 😉😀. 

Dank voor de info en het testen @Joris62 👍.

Ik heb de mail gehad over de dubbele data en gisteren een bericht gekregen dat de nieuwe bundeltegoeden geactiveerd zijn met de mededeling: Kijk op mijn KPN. Maar in mijnKPN staat nog het oude tegoed. Hierover gebeld en het antwoord was dat je de nieuwe tegoeden niet kan zien in mijnKPN maar vanzelf ingaan wanneer het oude tegoed op is. Merkwaardig??

Waarom hoor of zie ik niets..Heb een abonnement van september 2022 met 10 mb ?….

Reputatie 7
Badge +21

Waarom hoor of zie ik niets..Heb een abonnement van september 2022 met 10 mb ?….

 

Het antwoord staat in het startbericht wat je zelf aanhaalt.

Wanneer kan ik weer gebruik maken van dubbele data?

In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn.

Maar heb ook geen vooraankondiging gehad, zoals velen schrijven.

Reputatie 7
Badge +9

Maar heb ook geen vooraankondiging gehad, zoals velen schrijven.

Dat verschilt nog wel eens inderdaad. Ik had bijvoorbeeld wel een vooraankondiging, mijn vrouw niet. Maar wat maakt het uit, als het uiteindelijk maar goed komt. 😎

Reputatie 7
Badge +21

Maar heb ook geen vooraankondiging gehad, zoals velen schrijven.

 

Heb je wel Combivoordeel?

Bij welke abonnementen krijg ik dubbele data? 

Heb je een mobiel abonnement vanaf 8 oktober 2019 of later? Dan krijg je gratis dubbele data bij Combivoordeel.

 

@Dikkie70 

Ik zat al enkele dagen in mijn factuurperiode toen het in mijnkpn van 10 naar 20 GB ging. Het verbruik wat ik tot dat moment al had gehad blijft natuurlijk staan.

Mogelijk was het een vooraankondiging.

Het is géén extra bundel. Maar je bundel wordt 'gewoon’ écht verdubbeld. 

Reputatie 1

Mijn vriend heeft hetzelfde abonnement als ik. Ik krijg de extra mb s en hij niet. Wat moet hij doen om het toch te krijgen?

groet Jook

Reputatie 7
Badge +9

Mijn vriend heeft hetzelfde abonnement als ik. Ik krijg de extra mb s en hij niet. Wat moet hij doen om het toch te krijgen?

groet Jook

Het abonnement van jou vriend staat op hetzelfde adres geregistreerd als het abonnement van jou? Verder zegt het nog niks dat hij die extra mbs nu nog niet heeft. Het wordt in de loop van de maand uitgerold, dus het kan nog tot het einde van de maand gebeuren.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Jofluweel

Mijn vriend heeft hetzelfde abonnement als ik. Ik krijg de extra mb s en hij niet. Wat moet hij doen om het toch te krijgen?

groet Jook

Mijn vriend heeft hetzelfde abonnement als ik. Ik krijg de extra mb s en hij niet. Wat moet hij doen om het toch te krijgen?

groet Jook

Het abonnement van jou vriend staat op hetzelfde adres geregistreerd als het abonnement van jou? Verder zegt het nog niks dat hij die extra mbs nu nog niet heeft. Het wordt in de loop van de maand uitgerold, dus het kan nog tot het einde van de maand gebeuren.

Dit klopt helemaal, het kan nog tot 1 december duren. Nog even geduld. En uiteraard wat Joris aangeeft, belangrijk dat de abonnementen op hetzelfde adres staat.

Reputatie 6
Badge +8

Dit was nog één van de twee dingen waarin KPN nét (nog meer) kon uitblinken tegenover Vodafone(Ziggo). Wat een geweldig nieuws en goeie zet van KPN! Zelf heb ik Unlimited, maar namens de rest van het gezin hartelijk dank!

Reputatie 1

Dank voor jullie antwoord. Abonnement staat op zijn eigen adres en ik heb eigen abonnement. Maar we wachten nog even af .

Groet jook

Reputatie 7
Badge +9

Dank voor jullie antwoord. Abonnement staat op zijn eigen adres en ik heb eigen abonnement. Maar we wachten nog even af .

Groet jook

Als zijn abonnement op een andere adres staat en op die andere adres verder geen KPN diensten geleverd worden dan krijgt hij ook deze combi voordeel niet @Jofluweel . Zoals de naam al zegt krijg je deze extra data alleen maar als je meerdere producten op een adres combineerd.

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor jullie antwoord. Abonnement staat op zijn eigen adres en ik heb eigen abonnement. Maar we wachten nog even af .

Als jullie abonnementen niet op hetzelfde adres geregistreerd staan en niet aan elkaar gekoppeld zijn, gaat jouw vriend géén dubbele data krijgen, tenzij hij op zijn eigen adres ook een vaste aansluiting heeft van KPN. Het is in ieder geval van belang dat het mobiele nummer van je vriend gekoppeld is aan een ander KPN abonnement.

Reputatie 1

@ Maja, ja hij heeft op zijn eigen adres ook KPN en mobiel! Dus.. we wachten het maar even af. Misschien te vroeg geroepen!😉

Reputatie 7
Badge +7

Top geregeld KPN! Van 10 naar 20GB!

Thanks en de groeten aan Louis 😻

Reputatie 1

Mijn zoon is blij met de verdubbeling van de databundel.

 

Blijdschap spat er van af.

Met maar 6 GB zou ik net zo "blij” zijn…. Dat is nog niet veel tegenwoordig. Zeker niet voor een tiener.

Reputatie 7
Badge +30

Dit is hoe de jeugd tegenwoordig communiceert.😅 Als je al maanden/jaren gewend bent aan 3 GB, dan vind je het chill als je er nu 6 hebt. En tegenwoordig heb je toch overal wifi? Mooie discussie voor een los topic, dan kunnen we hier weer verder met vragen over de dubbele data ;-).

Reputatie 1

Waarom gelden deze acties niet voor Telfort abonnees? 

Reputatie 7
Badge +30

Waarom gelden deze acties niet voor Telfort abonnees? 

Omdat Telfort abonnees nog gebruik maken van de oude combikorting. Net als dat mensen met een oud mobiel abonnement nog gebruik maken van Compleet korting. Hierbij gelden andere voorwaarden. Als je je abonnementen verlengt naar de nieuwe propositie, dan kan je hier ook gebruik van maken. Dan komen wel jouw huidige voorwaarden te vervallen. 

Reputatie 1

Duidelijk,  nee ga dan niet overstappen. Heb nu goed abonnement voor weinig 

Reageer