KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!

  • 15 April 2024
  • 55 reacties
  • 1450 keer bekeken
KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!

Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Badge +7

En daar was de bezorger. Ben altijd blij als er een pakketje geleverd wordt. Ben dan net een klein kind die in spanning af zit te wachten totdat de bel gaat 😊 

Mijn bestelling is binnen. Hartelijk dank KPN! Dit is geweldig én wordt zeer gewaardeerd. Hier ga ik van genieten 🤗😍

 

Leuk als er in een topic zoals dit af en toe een foto verschijnt van een gelukkige ontvanger. Ziet er goed uit. Proost!

Reputatie 7
Badge +17

Vind ik ook @Roy74! Al is het erg slecht voor mijn cafeïne gehalte… elke keer als ik de foto's zie heb ik zin in koffie. 

Reputatie 7
Badge +6

En daar was de bezorger. Ben altijd blij als er een pakketje geleverd wordt. Ben dan net een klein kind die in spanning af zit te wachten totdat de bel gaat 😊 

Mijn bestelling is binnen. Hartelijk dank KPN! Dit is geweldig én wordt zeer gewaardeerd. Hier ga ik van genieten 🤗😍

 

Leuk als er in een topic zoals dit af en toe een foto verschijnt van een gelukkige ontvanger. Ziet er goed uit. Proost!

Geen twijfel mogelijk. Hier ga ik zeker van genieten. Dankjewel @Roy74 
En ja, hier word ik gelukkig van. Vandaar ook mijn reden om het te laten zien en te delen. Zijn voor mij bijzondere momentjes 😚

Reputatie 7
Badge +7

Vind ik ook @Roy74! Al is het erg slecht voor mijn cafeïne gehalte… elke keer als ik de foto's zie heb ik zin in koffie. 

Ik beperk me echt tot een of twee kopjes in de ochtend. Maar met de zakjes koffie die ik nu weer in de kast heb liggen wil ik ‘s avonds nog wel eens een bakkie pakken. Heerlijk. Ik vind het vooral leuk om te zien wat anderen zoal drinken. En ook leuk om te zien dat er waardering is voor de presentjes die geboden worden. Deze mag zeker terugkomen over een tijdje 😁

@Roy74 

Ow,  ik dacht dat je schreef gratis zenderpakket. Nee, streamingsdienst kost hetzelfde als dat ik die apart zou betalen> ik heb daar geen (gratis of goedkopere) aanbiedingen van, maar gebruik inderdaad nooit de kpn app.

Verder bedankt voor de info over het koffiezetapparaat, ik hou hem in gedachten!

Reageer