KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: Feestelijke decemberkadootjes voor jou!

  • 4 December 2023
  • 17 reacties
  • 2015 keer bekeken
KPN Voor Jou: Feestelijke decemberkadootjes voor jou!
Reputatie 7
Badge +19

Scrollen, swipen, liken, we zijn er allemaal druk mee. Maar tijdens de feestdagen gaat het om persoonlijke aandacht. Echte gesprekken. Echt contact met de mensen die voor jou belangrijk zijn.

Speciaal voor jou hebben we voor de feestdagen leuke kadootjes bedacht, waar je samen van kunt genieten. Fijne feestdagen!

 

5 GB extra

Wij vinden het belangrijk dat jij in contact blijft, zeker tijdens de feestdagen. Heb je mobiel van KPN, dan krijg je in december 5 GB van ons kado! Handig voor versturen van jouw decembergroeten, of voor je online-kerstinkopen 🎁.

Deze gratis bundel is geldig van 1 december 2023 t/m 31 januari 2024, en geldt niet voor Unlimited abonnementen. De 5 GB extra bundel gaat in zo gauw je gewone bundel opgebruikt is. Deze extra MB's kunnen niet gedeeld worden.

Meer lezen? Kijk op kpn.com/5gb.

 

10 gratis films

Speciaal voor iedereen met TV van KPN: Maak het gezellig samen en kijk een gratis film 💚 Of twee. Deze tien films kijk je in december allemaal gratis:

  • Rundfunk Jachterwachter
  • The Secret
  • Old Henry
  • Sneeuwkoningin 2
  • A Promise
  • Cosmopolis
  • Child 44
  • Sing Street
  • The Homesman
  • Killer Joe

Je kijkt ze via jouw tv-ontvanger. Meer lees je op kpn.com/december/films.

 

 

Nog meer feestelijke kadootjes!

Het feest is nog niet over, want we hebben nog meer leuke decemberkadootjes voor je✨!


Online interactieve kookworkshop met Rudolph van Veen

In samenwerking met 24Kitchen organiseert KPN een online kookshow, alleen voor KPN-klanten! Niemand minder dan Rudolph van Veen kookt in deze show een kerstdiner, samen met jou. Je kunt tijdens de show jou vragen stellen en reageren in verschillende polls. De kookshow vindt plaats op 11 december om 19:30.

Wil je meedoen? Meld je dan hier aan voor de kookshow.. Je meldt je aan met je e-mailadres en ontvangt een link naar de show op 11 december.

Je kunt de show later terugkijken tot en met 31 december, ook als je je niet aangemeld hebt. Daarnaast kan je de recepten later teruglezen in een e-book.

 

Vraag-maar-raak spel

Wat is er verbindender dan een goed gesprek? Om je op weg te helpen hebben we een aantal ‘Verbindende Vragen’ laten ontdekken, en een Vraag-maar-raak spel voor je gemaakt. Hierin staan verbindende vragen die je kunt gebruiken tijdens de feestdagen. Onder het genot van een kopje koffie, of misschien wel tijdens je kerstdiner? Om elkaar nog beter te leren kennen.

Je vind onze verbindende vragen hier!

 

Party quiz

Genoeg goede vragen gesteld, maar wel zin om iets leuks te doen? Dan hebben we een party quiz voor je! Hierin kan je samen met jouw kerstgezelschap vragen beantwoorden. Wie de meeste vragen goed heeft, die wint de quiz. Gaan jullie spelen om het laatste toetje? 😉

Deze pubquiz is te spelen vanaf elk device: tv (via het tv-menu), computer en telefoon. Je vind de pubquiz hier!

 

Feestdagen playlist

Het is geen feest zonder goede muziek. Hiervoor hebben we een speciale Feestdagen Playlist voor je samengesteld, in samenwerking met Spotify.

Klinkt je dat als muziek in de oren, zoek de Feestdagen playlist dan snel hier op! Meer informatie vind je op www.kpn.com/december/playlist.htm.

 

Zender van de maand

Fan van ‘gouwe ouwe’ hits uit de jaren 50 – 80? Dan is de zender van de maand er echt 1 voor jou! Dat is in december namelijk 192TV.

Je ziet 192TV deze maand gratis op kanaal 42. Heb je het Pluspakket? Dan vind je 192TV op kanaal 113. 

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Wat tof, zojuist een smsje ontvangen. Ik krijg 5 GB extra data kado! Superbedankt KPN 😍
Ga hier uiteraard gebruik van maken én extra van genieten 😚

 

Admin: verplaatst naar juiste topic :)

Reputatie 7
Badge +7

Mooi hoor. Ook royaal dat de extra 5GB bundel tot eind januari geldig is. Zo heurt dat 😀

Ik zag de extra films gisteren al staan en vroeg me al af waarom het forum al die trouwe klanten niet informeerde over dit gebaar. Child 44 lijkt me mooi om eens te gaan bekijken.

Voor de liefhebber: de Rambo cultfilms zijn ook via het pluspakket te bekijken.

Bedankt KPN.

Reputatie 1

Krijgen deze onzin nou weer? Vorig jaar was dit al een hele slecht actie. En nu weer. Abonnement gaat halverwege in, om van die 5gb gebruik te maken moet ik eerst mn abonnement internet opmaken, en daarna pas de 5 gb. En moet daarna een extra bundel kopen. Is t niet in dec, dan wel in jan. Waarom geven jullie niet eerst de 5gb bundel kado VOORDAT mijn eigen bundel op is. Ik vind dit zo een slechte actie voor de klant en weet zeker dat er ook weer dit jaar mensen in de problemen komen met hun internet. Is t niet in dec, dan wel in januari. 

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Din12e45, naar aanleiding van de feedback van vorig jaar hebben we juist geluisterd en actie ondernomen. Vorig jaar was de bundel maar één maand houdbaar en had je dus inderdaad een stukje maand over als je de gratis bundel opmaakte. Nu hebben we ervoor gekozen om de bundel een maand langer geldig te maken, zodat je jouw gehele bundelmaand gebruik kunt maken van deze gratis bundel en niet alleen maar t/m 31 december.

Jammer om te lezen dat het nog steeds niet naar wens is. We nemen de feedback opnieuw mee!

Reputatie 7
Badge +7

Sneu om te lezen dat mensen niet blij meer kunnen zijn met al die extra’s die voorbij komen. Het is nu wachten op de unlimited abonnees die zich beklagen of mensen die de films niet leuk vinden. Ik zal het woord welkomskorting maar niet in de mond nemen.

Oproep aan alle mensen die overwegen hun ongenoegen te willen ventileren: denk eerst een paar minuten na en realiseer je dat de extra’s gratis worden aangeboden. Pak eruit wat je wilt en laat liggen wat je niet denkt te gebruiken. Nog steeds niet blij? Zet de KPN playlist aan 😎

Reputatie 1

Heel leuk voor je Roy, dat jij de actie positief ervaart. Maar ik heb dit soort zaken liever in eigen hand. Mijn mening heeft niks te maken met zuur reageren of niet dankbaar zijn. Ik ga van de actie zeker geen gebruik maken, ik kijk dan maar een keer minder filmpjes en muziek online dan dat ik ineens door mn gb heen ben en extra moet betalen. Naar mijn mening is dit niet een gratis actie maar een idee van de commerciële afdeling om meer geld binnen te halen door klanten te duperen. Want laten we eerlijk zijn, als kpn de 5 gb bovenop de eigen gb zou optellen, dat zou pas echt gratis zijn. Dat zou betekenen dat je voor je hele maand dat je abonnement loopt, je eigen gb plus de 5 gb kan gebruiken. Zonder dat er onderscheid wordt gemaakt tussen die 2

Reputatie 7
Badge +6

Sneu om te lezen dat mensen niet blij meer kunnen zijn met al die extra’s die voorbij komen. Het is nu wachten op de unlimited abonnees die zich beklagen of mensen die de films niet leuk vinden. Ik zal het woord welkomskorting maar niet in de mond nemen.

Oproep aan alle mensen die overwegen hun ongenoegen te willen ventileren: denk eerst een paar minuten na en realiseer je dat de extra’s gratis worden aangeboden. Pak eruit wat je wilt en laat liggen wat je niet denkt te gebruiken. Nog steeds niet blij? Zet de KPN playlist aan 😎

Helemaal met je eens! Dankbaarheid is weer eens ver te zoeken. Het maakt ook niet uit wat KPN doet aan extra's of wat dan ook, er zullen altijd klanten zijn die er negatief, zuur of ondankbaar op reageren. Het is ook nooit echt goed, zucht….wat een gemiep!

 

Daarom nogmaals, KPN, hartelijk dank! Ik ben er wél superblij mee 🤗

Fijne Feestdagen! 😍

Reputatie 7
Badge +7

Iedereen is vrij om iets te vinden van de geboden extra”s @Din12e45. Ik vind het alleen jammer dat je woorden als onzin of slecht gebruikt omdat er ook mensen blij zijn met een extraatje, hoe klein ook. Voor de minima kan een beetje extra net het verschil maken. Voor de sterke schouders is een donatie van wat mb’s wellicht een optie. Het mooiste contact fonds van KPN is een mooi doel bijvoorbeeld.

Ik geniet van de geboden items of sla ze over.  Indirect zijn er altijd commerciële motieven, in dit geval denk ik dat het vooral gaat om klantenbinding. Niets mis mee denk ik. Volgens mij doet KPN geen poging om klanten te duperen met deze acties, dan schieten ze in eigen voet tenslotte. KPN is een commercieel bedrijf maar ik geloof simpelweg niet dat het aanbieden van een extraatje altijd sluw bedacht is om nog wat extra te verdienen. De extra films zouden mogelijk aanleiding kunnen zijn voor het abonneren op het pluspakket. Die gedachte? Ik benader het liever positief.

Momenteel draait de KPN playlist en tel mijn zegeningen en hooo dat iedereen maximaal geniet van de diensten en geboden extra’s.

Fijne feestdagen voor alle medeklanten.

Reputatie 1

Het staat me vrij de woorden te gebruiken die ik wil. En nogmaals, wil je minima en ieder ander blij maken en niet wurgen met die 10 eur of wat dan ook voor een extra mb omdat ze door hun tegoed zijn, geef die 5gb dan ook echt gratis, zonder randvoorwaarden. Als ze die randvoorwaarden in hun systemen kunnen inprogrammeren, kunnen ze het ook prima zonder doen.maar kom niet aanzetten met dat dit zogenaamd een goed gebaar is, dat zou betekenen dat de actie ideeën  niet eens door mensen worden getest 

Reputatie 1

Misschien kan kpn uitleggen waarom iemand eerst zijn eigen tegoed moet opmaken voor de 5 gb gebruikt kan worden? Benieuwd naar dat verhaal.

Reputatie 7
Badge +7

@Din12e45 natuurlijk mag je binnen de grenzen van de forumregels de woorden gebruiken die je zelf nodig acht om je betoog kracht bij te zetten. Ik vind het alleen jammer dat je ze gebruikt.

Je boodschap was helder en de moderators zullen de kritiek vast meenemen voor de volgende lading extra’s.

Ik stel voor dat we verder gaan met de feestelijkheden met zijn allen.

 

Voor het bekijken van filmkadootjes moet je naar het TV-menu en daarna films. Ja dat doe ik, maar dan is er geen "kadootje voor jou" mogelijkheid. Alleen Pathe / Pathe populair etc.
Hoe kan ik “kadootje voor jou” aanzetten/activeren. Ik heb KPN TV+

Admin: bericht verplaatst naar decemberkadootjes topic

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ook KPN TV+, @Clemens Wichers 😃!

Ik ga naar Films en zie dan Uitgelichte films van Pathé Thuis (Oppenheimer)  en daaronder zie ik “Films per pakket” staan en daaronder vind ik de 10 gratis filmkadootjes.

Wil je het nog eens dubbelchecken?

Dank je, bleek daar dus gewoon te staan 👍🏻

Reputatie 7
Badge +6

Ja, helaas, het feest is voorbij 😪 Maar, eerlijk is eerlijk, heb er ontzettend veel plezier van gehad. Heb alles dan ook opgemaakt, 5 GB erdoorheen gejaagd 😚😁

 


Bedankt voor dit cadeautje KPN! 🤗😍😘

Ik lees dit nu pas, omdat kpn vanwege een storing zegt 5 gratis films te geven, ik zie er maar 3 staan, (en zeker niet op de plek hoe jullie het omschrijven?!}

Zoek ik binnen het forum, lees ik dus dat er in december 10 films waren , wat jammer dat dit niet naar klanten via mail gecommuniceerd is!

Of het geld weer niet voor oud tft klanten, ik heb gewoon it  geen tv+ en ik heb nu ook minder films dan beloofd, is niet erg want ik zag dat het hele oude slechte films zijn, in mijn ogen dan.

Maar dat dit soms vaker cadeau wordt gedaan zou ik wel willen weten, maar ik denk niet dat iemand nog reageert na 5 maanden.

Reputatie 7
Badge +12

Ik lees dit nu pas, omdat kpn vanwege een storing zegt 5 gratis films te geven, ik zie er maar 3 staan, (en zeker niet op de plek hoe jullie het omschrijven?!}

Zoek ik binnen het forum, lees ik dus dat er in december 10 films waren , wat jammer dat dit niet naar klanten via mail gecommuniceerd is!

Of het geld weer niet voor oud tft klanten, ik heb gewoon it  geen tv+ en ik heb nu ook minder films dan beloofd, is niet erg want ik zag dat het hele oude slechte films zijn, in mijn ogen dan.

Maar dat dit soms vaker cadeau wordt gedaan zou ik wel willen weten, maar ik denk niet dat iemand nog reageert na 5 maanden.

Er is in december een nieuwsbrief verstuurd waarin dit is gecommuniceerd @TelfortwasTOP.  Bij het inloggen op MijnKPN kun je rechtsboven op profiel klikken. Vervolgens kies je voor de privacy instellingen, daar kies je voor 'thuis producten'. Hier kun je aanvinken of je de nieuwsbrief wenst te ontvangen (mocht je deze momenteel dus nog niet ontvangen).  

Trouwens, dit topic is van december en daarom sluit ik deze nu ook! Mocht je hier toch nog verdere of aanvullende vragen over hebben, maak dan vooral een eigen topic hiervoor aan!