Abonnementskosten kloppen niet, ook niet 2 maal telefonisch contact

  • 19 August 2022
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Er worden 10 euro abbonementkosten meer berekend dan is afgesproken.

Om dit te voorkomen heb ik bij het afsluiten van het abbonement 2 maal gebeld om het te checken.

Toen werd aangegeven dat het goed zou komen, alleen niet zichtbaar is in het abbonement. Nu klopt het nog steeds niet.

De vorige keer met verlengen heb ik er ook een aantal telefoontjes aan besteed voordat het in orde was. Is dat vaker het geval? 

Hoe is dit te voorkomen en nu op te lossen. Telefonisch kom ik er niet doorheen i.v.m. grote drukte


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Goed dat u hier het verhaal verteld.  Een moderater gaat hier reageren.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor u aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 

Reputatie 7

Hoi @Martjekpn, welkom bij ons op het forum. Laten we beginnen bij het begin, over wat voor abonnement gaat het precies? Gaat het over een mobiel abonnement of een Thuis abonnement? Is deze 10 euro een korting, of iets anders? Kan je er meer over vertellen en de vraag van Joep ook bekijken? Dan kunnen we met je meedenken.

Het is uiteindelijk met de klantenservice opgelost. :)

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het is opgelost @Martjekpn. Wat was het uiteindelijk? Het kan anderen mogelijk ook op weg helpen als ze tegen hetzelfde aanlopen.