Beantwoord

Compleet aanmelden

  • 28 August 2020
  • 14 reacties
  • 311 keer bekeken

Ik wil de telefoon van mijn zoon aanmelden bij KPN compleet, maar dat gaat niet 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 5 September 2020, 13:29

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Raymond 74 , 

Je kunt in Mijn KPN het telefoonnummer van jouw zoon toevoegen aan jouw producten. 

Daarna is nog een tweede actie nodig: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: KPN Hussel aanmelden

 

Dat gaat ook niet 

Reputatie 7
Badge +28

Staat het abonnement van jouw zoon wel op precies hetzelfde adres geregistreerd? 

Want dat is wel een voorwaarde.  

Voor de zekerheid : Een prepaid-nummer kun je niet aanmelden voor KPN-compleet. 

 

Ja , die staat op ons adres

Reputatie 7
Badge +28

Dan zou een moderator verder voor jou kunnen kijken. 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, telefoonnummer van jouw zoon en klantnummer? 

admin: gegevens verwijderd ivm privacy 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Raymond 74, Wat vervelend dat het aanmelden bij KPN compleet niet lukt.

Ik heb de aanmelding voor jou alsnog opnieuw in gang gezet. Het zou nu goed moeten gaan. Zou je dit voor mij in de gaten willen houden? Als het wederom niet lukt, kan ik een ticket voor je aanmaken. 

Als ik je ergens anders nog mee kan helpen. hoor ik het graag. :grin:

 

 

Hoi Hanna , het lukt nog niet:smirk:

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Raymond 74

Wat jammer dat het nog niet gelukt is, soms gaat er wat verwerkingstijd over heen. Ik houd het voor je in de gaten. Als ik morgen zie dat het nog niet is gekoppeld, maak ik een ticket voor je aan. Ik kom hier op terug. 

Hoi Hannah, we kunnen nog steeds geen mb's delen.

Gr Raymond 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Raymond 74. Ik heb een ticket aangemaakt voor de compleet desk. Deze desk gaat jouw case oppakken en de registratie voor jou verwerken. Houd jouw email en mobiele telefoon in de gaten. :smiley:

Hopelijk wordt het snel opgelost, als ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. 

Hoi Hannah,  thanks.

Als het is opgelost laat ik het je weten😁

Hoi Hannah.

Ik wil even doorgeven dat het nu werkt .

Dank je wel.

Gr Raymond 

Reputatie 7
Badge +13

hoi @Raymond 74, wat fijn om te horen! Heel veel succes met het delen van MB's

Reageer