Beantwoord

De 5 euro Entertainmentkorting is verdwenen

  • 7 August 2022
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, 

Ik heb mijn vaste telefoonlijn verwijderd in uit mijn Internet/TV abonnement, nooit gebruikt, tot mijn plezierige verrassing ging de prijs niet 2 euro omlaag (wat de prijs is van een vaste lijn), maar met 7 euro, want ik kreeg nog 5 euro Entertainment korting volgens de website, ok, mooi, dank)))

Maar even later kwam er een mail dat die entertainment korting er weer was afgehaald. 

Volgens mij voldoe ik wel aan de regels ervoor, een Internet & TV abonnement, een mobiel abonnement, een Spotify abonnement.

Ach ik had het niet, geen man overboord, maar toch vreemd, eerst vermelden dat ik die korting krijg, dan snel daarna een mail dat ik het niet krijg.

Mvg, Herbert

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 August 2022, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Herbert256, de Entertainmentkorting kan gecombineerd worden met een aantal Entertainmentopties bij het Thuis pakket: krijg 5,- Entertainmentkorting.

Van de daar genoemde opties zie ik dat Spotify aanstaat bij jouw Thuis abonnement, maar het is nog niet geactiveerd. Je kunt dat activeren via deze pagina: Activeer Spotify Premium.

De korting hoort daarbij wel actief te zijn, maar is dat niet. Ik heb daarom ook een melding doorgezet naar de afdeling die over de voordelen gaat zodat de korting aangezet kan worden.