Beantwoord

Email: Helaas hebben wij uw voordelen gestopt - Maar heb niks opgezegd

  • 26 March 2022
  • 7 reacties
  • 239 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik willen informeren naar het volgende: vandaag heb ik een email ontvangen van KPN met het onderstaande onderwerp en inhoud:

 

‘Helaas vervallen uw voordelen. Hieronder leest u waarom het voordeel vervalt en wat dit voor u betekent.

1 KPN product op uw adres

U krijgt alleen voordelen als u op 1 adres meerdere KPN producten combineert. Op dit moment hebt u maar 1 KPN product aangemeld op uw adres. Daarom krijgt u geen voordelen meer.

Jörg Kramer

Directeur Klantenservice’

 

Echter heb ik helemaal geen wijzigingen qua abonnement doorgegeven. Ik heb zowel mobiel, internet en TV bij KPN maar heb dus geen wijzigingen doorgevoerd en ben dus verrast door deze email. Ik heb ook geen wijzigingen doorgevoerd in mijn TV pakket dus ik vind het vreemd als bestaande kortingen in het abonnement nu niet meer van toepassing zijn.

Daarnaast zag ik dat sinds februari de husselkorting die ik kreeg voor mijn abonnementen niet meer wordt toegepast? Ook hier heb ik geen overzicht over waarom dit ineens het geval is? Ik vind het opvallend dat er spontaan wijzigingen worden doorgevoerd. Ik heb tijdelijk eens het Duitse TV pakket genomen maar dit zou geen invloed moeten hebben op deze korting etc. 

Kan iemand mij hierin assisteren en uitzoeken waarom ik deze email ontvangen heb?

 

Met vriendelijke groet,

Glenn Rademakers

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 April 2022, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Glenn R. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit waarom je deze e-mail hebt ontvangen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor jou op onderzoek uit.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @margootje1962 
Er schijnt een computerstoring te zijn  die dit veroorzaakt
Het beste kun je even bellen  0800 0402

@Vikash Ik heb mijn gegevens achtergelaten, hopelijk kan je uitzoeken waar het probleem zit. Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Glenn Rademakers

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Het factuuradres van jouw mobiele abonnement mist de toevoeging van jouw huisnummer. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402, gratis nummer). Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het adres aan te passen en jouw Hussel voordelen weer opnieuw te activeren. 

Reputatie 7
Badge +21

@Glenn R Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Wil je dit alsnog doen?

Beste @Vikash, ik heb contact opgenomen en het probleem zou verholpen moeten zijn. Bedankt voor jouw hulp.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! 😊