Beantwoord

Factuur onjuist: Husselkorting ontbreekt

  • 4 August 2022
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Badge

Ik heb eenĀ  abonnement verlengt met nieuwe voorwaarden

Volgens de site en mijn contactsamenvatting is dit14.00 na aftrek van de korting van 2.50 omdat ik ook internet en tv heb van KPN

Het heeft me telefonisch op 0800 0402 en na lang in de wacht het volgende opgeleverd, een afdeling zou het gaan nakijken en mij z.s.m. hierover terugbellen.toen ik vroeg hoe snel dat was, was het antwoord hetzelfde, de man stotterde verschrikkelijk en het was erg rumoerig op de achtergrond , misschien een thuiswerker?Hij wist niet waar het precies over ging en zei ook eens dat het een foutje was.Een teamleider spreken kon niet helaas. Ik heb het toen zelf maar uitgezocht ,zoals uit het knipje blijkt is de extra 2.50 niet berekend is wat wel was afgesproken. Ik hoop dat KPN een goede oplossing gaat vinden, ik ben niet van plan meer te betalen dan is afgesproken.

icon

Beste antwoord door RBxx 4 August 2022, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JazzyboyĀ , dan lijkt het erop dat de Hussel voordelen nog niet (automatisch) aangemeld zijn.

KijkĀ eens op deze pagina:Ā https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Daar kan je de voordelen controleren en je aanmelden als dat nog nodig is.

Badge

Dit werkt niet ,en KPN bellen is een ramp, super slechte service dit keer, maar bedankt vooe het meedenken

Reputatie 7
Badge +21

OkĀ duidelijkĀ @JazzyboyĀ , dan gaat daar wat fout. Dat kan ikĀ -als klant- je niet mee helpen..

Als je hetĀ forumprofielĀ invult, dan kan een KPN moderator met je meekijken. Gebruik de velden waar (PrivĆ©) achter staat, die zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Wachttijd op een reactie is hier (afh. van de drukte) enkele dagen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jazzyboy, welkom op ons forum! Ik zie dat de Husselkorting inmiddels aan staat!Ā 
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!