Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen van mijn wijziging

  • 24 October 2022
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Dag, 
Ik heb vorige week een medewerker van u aan de telefoon gehad en hij heeft een aantal wijzigingen in ons abonnement doorgevoerd. Ik zou hiervan een e-mailbevestiging krijgen. Deze hebben we helaas tot op heden nog niet ontvangen. 

Groet

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 October 2022, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @WHKJ,

We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt, zodat wij jouw bericht in behandeling kunnen nemen. 

Gaat dit om een mobiel en/of Internet (en TV) abonnement en welke wijzigingen heb je precies doorgegeven?
Ik kijk graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens. 

Vul jij jouw profiel aan met jouw naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!