Beantwoord

Gratis Smart tv bij aanschaf abonnement geen 43 inch maar 32 inch

  • 21 June 2022
  • 54 reacties
  • 4603 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 15 november udd en abonnement afgesloten met als cadeau en Philips 4k smart tv van 43 inch 109 cm €499,-  in plaats daarvan heb ik een kleine 32 inch tv-tje ontvangen. Omdat ik destijds niet helder kon nadenken ivm mijn gezondheid viel het mee niet op. Nu echter zie ik dat ik de bevestiging nog bewaard heb en sta perplex dat KPN dit gedaan heeft. Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt naar KPN. 

Schandalig gewoon dat ze dit gewoon kunnen doen, adverteren met een mooie tv en je een mini tv geven. 

Trouwens mijn abonnement klopt hoor 1 jaar tv en internet,viaplay

Ook hebben ze mijn sim only op een 2 jarige contract gezet terwijl ik vroeg voor 1 jaar.

 

Weet iemand wat ik hiermee kan want nu zit ik op 2,6 meter tv te kijken doen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 June 2022, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Reputatie 1

@janwilnl 

Dan heb ik nu meteen een vraag aan je haha

Hoe kun jij direct je reactie zetten in mijn schrijven ?

Reputatie 1

Ja ik moet echt opletten, want ik dacht het ook goed te doen om de sim kaart via kpn te nemen. Dus niet aansluitkosten van €25,-  en dan het belangrijkst ik koos bewust voor 1 jaar om het uit te proberen en heb een 2 jarig contract gekregen. Omdat ik op dat moment de ene na de andere epilepsie aanval had heb ik de overeenkomst niet kunnen nalezen. 

 

Maar hoe kun jij in een reactie van mij schrijven, want das wel veel makkelijker

@janwilnl

Dan heb ik nu meteen een vraag aan je haha

 

haha

 

Hoe kun jij direct je reactie zetten in mijn schrijven ?

als je in een bericht waarop je wilt antwoorden op quote klikt krijg je het bericht waar je op wilt antwoorden. Daarna kun je door op de juiste plekken ye gaan staan en op enter drukt een stukje waar je op kan antwoorden. Dat kan trouwens op meerdere berichten en komt dan in dezelfde reply

Ja ik moet echt opletten, want ik dacht het ook goed te doen om de sim kaart via kpn te nemen. Dus niet aansluitkosten van €25,-  en dan het belangrijkst ik koos bewust voor 1 jaar om het uit te proberen en heb een 2 jarig contract gekregen. Omdat ik op dat moment de ene na de andere epilepsie aanval had heb ik de overeenkomst niet kunnen nalezen. 

 

Hmmm dat is niet erg netjes. Ik hoop wel dat het bevalt. Volgens mij kun je wel extra dingen krijgen als je EN mobiel EN internet via kpn hebt. Maar geen idee hoe dat zit. Denk dat je dat misschien al hebt. Bijvoorbeeld dubbele data.

 

Oja en wil je iets weghalen wat je er niet bij wilt van een ander bericht kun je er op klikken en dan krijg je soort blauw vakje eromheen en kan je op del drukken op het toetsenbord. Naja zo ongeveer dan he.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind het zeer spijtig, maar ik kan er niet meer van maken dan dat er al gezegd is. :(