Ik probeer een nieuw mobiel nummer toe te voegen aan KPN Compleet om een huishouden aan te maken voor het delen van MB's, maar ik blijf de melding krijgen dat dat (nog) niet lukt. Het nieuwe nummer is geactiveerd, in gebruik en ook al zichtbaar in MijnKPN.
Hoi @blanco1, Ik kan dit wel voor je doen en als het dan nog niet lukt uitzoeken waarom het niet lukt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het nakijken.
Hoi @blanco1, Het adres klopt nu en zie dat je inmiddels KPN Compleet bent. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze vooral. Anders wens ik je een heel fijn weekend!
Yes, het is vanochtend gelukt inderdaad! Bedankt en goed weekend ook.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.