Beantwoord

Kan geen MB's delen met huisgenoten

  • 20 September 2022
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hoi, ik kan ook geen MB delen met mijn huisgenoten. Heb alles al geprobeerd en word van de app naar de web gestuurd en terug. Bij nummer aanmelden krijg ik een foutmelding.  

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maurice85 23 September 2022, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi, even de simpelste vraag als eerste. Staan beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd?

 

Zoals ik lees probeer je het tweede nummer aan je MijnKPN te koppelen, klopt dat? Of staan ze beide al in je MijnKPN?

Ja, beide nummers zijn op hetzelfde adres geregistreerd. Er staat nog geen nummer in mijn KPN. het andere nummer staat immers op naam van mijn dochter..

Reputatie 7
Badge +10

Om MB's te delen moeten beide nummers in één MijnKPN profiel staan, anders lukt het niet.

 

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm

 

Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kunt geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar 1 mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Het is niet meer mogelijk om MB's te delen op de website. Is geen van deze punten van toepassing op jou, maar lukt het niet om MB's te delen in de MijnKPN app? Meld je dan eerst aan om de voordelen te kunnen krijgen.

Reputatie 7
Badge +24

Om MB's te delen moeten beide nummers in één MijnKPN profiel staan, anders lukt het niet.​​

Nee, dat is volgens mij niet noodzakelijk. 

Reputatie 7
Badge +10

Om MB's te delen moeten beide nummers in één MijnKPN profiel staan, anders lukt het niet.​​

Nee, dat is volgens mij niet noodzakelijk. 

Dat durf ik niet te zeggen maar hoe moet je dan MB's delen als je het nummer niet ziet in je MijnKPN?

 

Toevoeging:

 

Je kan absoluut gelijk hebben hoor, ik zeg het alleen omdat ik het zo lees in de tekst op de pagina van KPN Hussel MB's delen.

opgelost. Na lang bellen met KPN bleek 1 van de abonnementen niet goed in het systeem te staan.  Idd iets met oud telfort abbo. Bedankt voor de reacties!