Beantwoord

Korting wordt niet meer verrekend

  • 28 September 2022
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Mijn korting wordt niet verrekend. Ik heb in augustus KPN compleet aangeschaft (TV+Internet). Ook heb ik mijn mobiele abonnement bij KPN. Ik heb dus recht op hussel en entertainmentkorting. Na de aanschaf heb ik telefonisch bij KPN ESPN aangeschaft, omdat ik de 5 euro entertainmentkorting heb. Aan de telefoon is mij toen beloofd dat de korting waar ik recht op heb direct op de eerstvolgende factuur verrekend wordt. En mocht dit niet het geval zijn, dat dit met terugwerkende kracht wordt afgetrokken van de volgende factuur. je raadt het al : entertainmentkorting werd niet meegerekend. Ik bellen: kreeg ik een bijdehand mannetje aan de lijn die niks voor mij kon doen maar beloofde dat het volgende maand geregeld zou zijn. Je raadt alweer: niks geregeld en nog steeds geen korting op de factuur.. Ik ga niet weer een halfuur in de rij aansluiten om te bellen.. Dus: kunnen jullie regelen dat de korting in het vervolg krijg en de korting van de afgelopen maanden met terugwerkende kracht wordt teruggestort??

 

Ik ben overigens niet tevreden met de service van KPN, dit is niet voor het eerst dat ik problemen heb met aansluiten/facturatie!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Roos79 28 September 2022, 16:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@WouterDam Heb je zelf ook hussel aangezet?

Ook kan een factuur al opgemaakt zijn ten tijde van het moment dat jij hiermee bezig was en dan wordt het niet meer op die factuur mee gepakt.

 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Hoi Roos, dat heb ik gedaan. Die tip gaf de KPN-meneer me toen ik vorige maand belde. Toen waren mijn producten (mobiel en thuis) zichtbaar. Alleen nog steeds geen korting. 

Reputatie 7
Badge +8

Heb je toen een bevestiging gekregen van je aanmelding?

En vul je forum profiel vast in dan kan een medewerker straks mee kijken met je wat er mis gaat.

 

Ja, dankjewel Roos! Fijn dat je me helpt! Profidl heb ik ingevuld, ik hoop dat een medewerker mij antwoord kan geven :)

Reputatie 7
Badge +8

Een medewerker komt vanzelf langs, las wel dat het vrij druk is dus het duurt wat langer dan normaal.

Maar ze lossen zulke dingen wel netjes op is mijn ervaring!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @WouterDam, daar ben ik dan! Ik zie dat jouw vaste diensten nog niet gekoppeld zijn aan het Hussel huishouden. Wil je het nog eens proberen via de link die Roos79 deelde? Mocht je er niet uitkomen, wil je dan in je profiel onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ alle 06-nummers plaatsen die ook bij het Hussel huishouden toegevoegd moeten worden en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan ga ik het regelen voor je. 

Hoi Marcia, als ik in mij app kijk zie ik zowel Mobiel, TV als Internet staan bij toegevoegde producten. Zou jij even kunnen kijken?

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen zijn je vaste diensten toegevoegd aan jullie Hussel huishouden!