Beantwoord

KPN Hussel aanvragen lukt niet. Ik kan het niet koppelen

  • 26 November 2022
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Mijn vrouw en ik hebben beiden een mobiel abonnement van KPN en ook KPN thuis (internet en TV). Om onbekende redenen lijkt het niet te lukken om onze beide mobiele abonnementen te combineren met thuis, waardoor de korting en het onderling gratis bellen niet werkt.

 

Zou u mee kunnen kijken waarom dit niet lukt?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 December 2022, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Waaromisiederenaambezet en welkom op het forum! Leuke gebruikersnaam trouwens. 😄 Controleer eerst via je MijnKPN bij elk mobiele abonnement via de persoons- en betaalgegevens of de factuuradressen overeenkomen. Als dat klopt, kun je je aanmelden voor Hussel. Zodra dat actief is krijg je de voordelen die je noemde. Hopelijk lukt het zo! 

Hi @Waaromisiederenaambezet en welkom op het forum! Leuke gebruikersnaam trouwens. 😄 Controleer eerst via je MijnKPN bij elk mobiele abonnement via de persoons- en betaalgegevens of de factuuradressen overeenkomen. Als dat klopt, kun je je aanmelden voor Hussel. Zodra dat actief is krijg je de voordelen die je noemde. Hopelijk lukt het zo! 

 

Beste Sanne,

Bedankt voor het advies. Blijkbaar had ik het factuuradres nog niet aangepast, alleen mijn persoonlijke gegevens. Echter is dat nu ook al enkele dagen geleden aangepast en het koppelen van het product werkt nog steeds niet.

Zijn er nog meer dingen die het zouden kunnen belemmeren?

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, dan zou het koppelen nu moeten lukken. Wil je je forumprofiel aanvullen met de juiste adresgegevens en de 06-nummers waar het om gaat? Geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. Dan kan ik kijken hoe het ervoor staat. Je kunt hier trouwens ook over bellen met ons via 0800-0402, doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, mocht je sneller contact prettiger vinden. 🙂

Hmm, dan zou het koppelen nu moeten lukken. Wil je je forumprofiel aanvullen met de juiste adresgegevens en de 06-nummers waar het om gaat? Geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. Dan kan ik kijken hoe het ervoor staat. Je kunt hier trouwens ook over bellen met ons via 0800-0402, doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, mocht je sneller contact prettiger vinden. 🙂

 

Hoi Sanne,

Het is zojuist aangevuld. Alvast bedankt voor het meekijken!

Reputatie 7
Badge +17

Super! Ik zag dat het 06-nummer uit je profiel nog niet was aangemeld voor de Hussel voordelen, dus dit heb ik zojuist gedaan. Binnen 24 uur wordt het nummer aangemeld voor de Hussel voordelen, je krijgt ook een SMS en e-mail wanneer dit gelukt is. 🙂