Beantwoord

Mail gehad dat mijn voordelen zijn gestopt. Waarom is dit? Er is niets gewijzigd.

  • 7 April 2022
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb vanochtend 2 e-mails ontvangen waarin staat dat er voordelen zijn gestopt op mijn adres. De omschrijving zegt dat dit komt door het volgende:

 

Annulering, opzegging of verhuizing
U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd. Daardoor combineert u geen KPN Mobiel en Thuis meer op uw adres. U krijgt daarom geen voordelen meer.


Echter heb ik niks geannuleerd, opgezegd en ik heb ook geen verhuizing doorgegeven. Omdat ik niet in staat ben om te telefoneren momenteel doe ik het maar via dit forum, in de hoop dat er een medewerker is die mij inzicht kan geven over wat er veranderd is en waarom.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 April 2022, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @E.L.C., als je helemaal niets gewijzigd hebt, snap ik heel goed dat je hier een beetje raar van opkijkt 🤔 Goed dus dat je even aan de bel trekt!

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook je mobiele nummer noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @E.L.C., ik heb geen reactie meer van je gezien, maar zie dat je wel gegevens in hebt gevuld in je profiel. Je hebt je mobiele nummer nog niet ingevuld, en die vind ik óók niet terug in de KPN systemen op het adres waar het vaste internet geleverd wordt. Ben je wellicht overgestapt naar KPN Zakelijk of naar een andere provider? In dat geval klopt het dat je mobiele nummer niet meer te koppelen zijn. Of staat je mobiele nummer wellicht op een andere huisnummer toevoeging waardoor de adressen niet meer overeen komen? In dat geval kan je via MijnKPN je adres voor het mobiele abonnement aanpassen, zodat ze weer beide op hetzelfde adres geregistreerd staan en opnieuw gekoppeld kunnen worden.

Hoe zit het precies?