Beantwoord

MB delen

  • 16 February 2020
  • 7 reacties
  • 1458 keer bekeken

Ik heb een vraag als ik MB wil delen met mijn man we hebben alle twee kpn

kan je dan iedere keer als het nodig is dat doen of

als je het eenmaal gedeeld heb blijft dat dan zo

 

en hoe werkt het om te delen

 

vr groet

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 February 2020, 14:42

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Yvon50 , zie onderstaande link:

MB's delen

Let op als je een gemigreerde ex-Telfort-klant bent gaat dat niet lukken. werkt alléén voor ‘echte’ KPN-klanten.

Dank je wel JanD

 

wij hebben alles van KPN dus dat is geen probleem

 

mijn vraag is  als ik eenmaal deel blijft dat dan zo of kan je iedee keer opnieuw delen alleen als het nodig is

Hallo @Yvon50 , zolang er mb's beschikbaar zijn kun je wanneer nodig elkaar aanvullen.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Yvon50 Welkom op ons Forum! Leuk dat jullie MB's met elkaar willen delen. Je kunt MB's delen wanneer je wilt. Je kan ook MB's ‘terugpakken’. Als je bijvoorbeeld teveel MB's naar je man hebt gestuurd, kan je ze gewoon weer afpakken. Om dit te kunnen doen, dienen beide 06-nummers gekoppeld te zijn aan de MijnKPN. 

Nadat je inlogt op MijnKPN > Producten > product koppelen. Ieder 06-nummer ontvangt een sms met een 6-cijferige verificatie code. Deze code vul je in en het nummer is direct gekoppeld. Nu kan je vanaf de pc meteen MB’delen. Je kunt het ook doen via de MijnKPN App op de mobiele telefoon. 

Veel succes!

Als ik nog iets voor jullie kan betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Reputatie 7
Badge +17

@Yvon50 Het is al weer even geleden en ik vermoed dat het ondertussen al wel gelukt is. Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? :wink:

Is opgelost

Reputatie 7
Badge +17

@Yvon50 Fijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling.:blush:

Reageer