Beantwoord

MB's delen lukt ineens niet meer terwijl het eerder wel kon

  • 22 October 2022
  • 9 reacties
  • 36 keer bekeken

ik kan geen mb`s delen terwijl dat in het verleden wel kon.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 October 2022, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

waarom kan er geen mb`s gedeeld worden terwijl ik kpn hussel heb

 

Admin: samengevoegd

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @loekie de leeuw ,

Je kunt MB’s delen met andere abonnementen in jouw huishouden. 
 

Er zijn wel wat uitzonderingen: 

  • Het andere abonnement mag geen Unlimited zijn. 
     
  • Het andere abonnement mag niet een oud TFT-abonnement (nog lopen op die voorwaarden) zijn of wellicht een ander oud abonnement op de voorwaarden van een voormalige provider. 

het zijn allemaal kpn abonnementen. tot voor kort kon ik gewoon mb`s delen.

als ik op de knop mb`s delen klik kom steeds terug op overzichten van de abonnementen.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @loekie de leeuw 

 

Als de abonnementen niet gewijzigd zijn en ze zijn allemaal nog op hetzelfde adres geregistreerd dan zou je nog kunnen proberen of het verwijderen en opnieuw installeren van de MijnKPN app helpt.

Reputatie 7

Welkom op het forum @loekie de leeuw. Het is wel gek dat het delen van MB's opeens niet meer kan, terwijl het eerder wel goed ging. Als er geen wijzigingen zijn gedaan zou dat nog steeds moeten kunnen. Heb je de MijnKPN app al eens opnieuw geïnstalleerd zoals GeSp voorstelde?

hoi Jasper, de kpn app heb ik niet. Ik deel de mb`s altijd op de laptop/pc in mijn kpn portaal. voorheen was dit nooit een probleem.

Hoi Jasper. lees nu op mijn kpn dat het alleen nog maar met de kpn-app kan. Jammer dat dat alleen nog op deze manier kan. In ieder geval bedankt voor je antwoord

Noordzee en GeSp ook jullie bedankt voor de reactie en ik weet inmiddels waarom het niet lukte. Tegenwoordig kan het alleen nog met de kpn-app wat ik niet wist.

Reputatie 7

Dat klopt inderdaad @loekie de leeuw, het is sinds een tijdje niet meer mogelijk via de website. MB's delen kan alleen nog via de MijnKPN app. 

 

Voor meer informatie over het delen van MB's, zie dit artikel:

Â