Beantwoord

MB’s delen lukt niet

  • 1 March 2022
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Zoals de topic titel al aangeeft, lukt het niet om MB’s te delen. Ik heb meerdere topics doorgenomen, maar het werkt nog steeds niet.

Nummer1 = unlimited data

nummer2 = 0 data

beide nummers staan op hetzelfde adres, zichtbaar in mijnkpn maar zodra ik vanuit nummer 1 mb aan nummer2 wil geven verschijnt er alleen € 50 en als ontvanger een paar goede doelen.

ik heb ook meerdere malen via de site ‘ Check je voordelen’ geprobeerd een of beide nummers te activeren, maar dit geeft niet het gewenste resultaat. 

Dus ik loop hier nu een beetje vast.

ik heb in mijn profiel de nodige informatie staan m.b.t. de betreffende nummers.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 March 2022, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo en welkom, @DRH78.

MB's delen lukt dus niet. Dat betekent dat de nummers niet aangemeld zijn bij hetzelfde huishouden. Een kijkje in het systeem bevestigt dit.

Je kunt je eenvoudig zelf aanmelden voor Husselvoordelen. Scroll naar beneden en vul de gevraagde gegevens in om je aan te melden. Klik dus niet op ‘check je voordeel’. Klik op ‘check je aanmelding’ om de aanmelding af te ronden.

Ik heb je bij deze alsnog aangemeld voor de Husselvoordelen. Je krijgt een sms en/of e-mail ter bevestiging als de aanmelding is afgerond. Daarna kan je MB's delen.

Zojuist de bevestiging gekregen en inmiddels de eerste mb’s gedeeld!

 

bedankt voor de hulp!