Vraag

nieuwe klant worden

  • 23 January 2021
  • 8 reacties
  • 713 keer bekeken

Misschien een hele rare vraag. Maar is het mogelijk om mijn huidige abonnement op te zeggen en opnieuw klant te worden op de naam van mijn partner.

ik heb wat vergelijkingen gedaan om het huidige contract te verlagen. Maar dat word in de huidige situatie duurder als dat ik dit wil als nieuwe klant. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @MitchO en welkom hier op het forum :)

 

Excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Maar in principe is datgeen je voorstelt gewoon mogelijk. Dat kan ik vanaf hier helaas niet voor je regelen. Wat je wel kunt doen, is contact opnemen met onze afdeling die over de opzeggingen gaan. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. Zij kunnen je huidige abonnement opzeggen (mits buiten het jaarcontract) en ook meteen een nieuwe bestelling met je plaatsen! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent en wat je te doen staat.

En zo kan je elk jaar heel een weer switchen met elk jaar nieuwe apparatuur en welkomstkorting @JanZ_ ?

Reputatie 7
Badge +10

Als men elk jaar optimaal wil profiteren van alle kortingen, zit er niks anders op ben ik bang :( Maar wel goed dat je me hier op aanspreekt; bij nader inzien is het namelijk wel zo dat KPN je pas als nieuwe klant ziet op het moment dat er minimaal 6 maanden geen KPN diensten op het desbetreffende adres actief zijn geweest @MitchO . Dat betekent dat als jij het abonnement opzegt en een nieuw abonnement aanvraagt op de naam van je partner je geen welkomstkorting zult ontvangen in de vorm van korting of KPN Super Wi-Fi. Ik had hier even niet bij stilgestaan dus bedankt dat je me zo scherp houdt op de zondagmiddag @Nick83 ;)

Hoe weet KPN het verschil tussen een nieuwe bewoner van het adres, die dus wel recht zou hebben op welkomstkorting en iemand die een nieuw abonnement afsluit op naam (andere achternaam) van de partner, zoals @MitchO wil doen dus? Checkt KPN bij de gemeente of er sprake in van nieuwe bewoners ofzo?

Reputatie 7
Badge +10

Geen idee hoe zoiets in de praktijk wordt gecontroleerd. Als je wil, kan ik navraag voor je doen @Nick83 !

Reputatie 7

Goed punt van @Nick83 !

Stel je verhuist van af adres A en hebt per, zeg, 3-3 opgezegd. Nieuwe bewoner komt op adres A per 15-3. Die moet dan toch wel KPN kunnen nemen!

Reputatie 6
Badge +8

Wel een ander rekening nummer invullen, anders kunnen ze daar eventueel nog op checken.

Reputatie 6
Badge +8

Weer actueel. Is er meer duidelijkheid inmiddels?

Hoe weet KPN het verschil tussen een nieuwe bewoner van het adres, die dus wel recht zou hebben op welkomstkorting en iemand die een nieuw abonnement afsluit op naam (andere achternaam) van de partner, zoals @MitchO wil doen dus? Checkt KPN bij de gemeente of er sprake in van nieuwe bewoners ofzo?

Geen idee hoe zoiets in de praktijk wordt gecontroleerd. Als je wil, kan ik navraag voor je doen @Nick83 !

 

Reageer