Beantwoord

Ook Husselvoordelen als oud-Telfort klant?

  • 3 January 2021
  • 4 reacties
  • 212 keer bekeken

Hoi kpn,

Ik heb een mobiel abonnement van kpn en internet en televisie van Telfort (nu momenteel kpn geworden)

ik heb te horen gekregen dat ik GEEN korting krijg op mijn mobiel abonnement omdat kpn en Telfort niet hetzelfde zijn. Oke, dit snap ik. Nu heb ik gebeld naar jullie om met internet en televisie thuis over te stappen van Telfort naar kpn. Jullie hebben momenteel een mooie actie met 6 maanden korting of 2 super WiFi boosters cadeau. Ik dacht mooi, dan kan ik daar gebruik van maken. Maar wat word er mij (na 2 keer een uur aan de telefoon) verteld, nee sorry meneer, u komt hier niet voor in aanmerking omdat kpn en Telfort bij elkaar horen dus u stapt in principe niet over.

dussss conclusie.. zodra het jullie uit komt hoort Telfort niet bij kpn en zodra het jullie niet uit komt horen ze ineens wel bij elkaar! 
Ik vind dit echt werkelijk BELACHELIJK EN NIET ECHT KLANTVRIENDELIJK!!!!!!

Wij zijn al jaren trouwe klant bij kpn/Telfort. Een nieuwe klant word dus verrijkt met cadeautjes en een bestaande klant word eigenlijk bij het grofvuil gezet, aan het lijntje gehouden en niet verder geholpen. Terwijl de werknemers die ik aan de telefoon heb gehad mij begrepen maar niks konden doen.. 

hopelijk krijg ik via deze weg WEL een fatsoenlijke uitleg waar jullie dit dus kunnen verklaren..

 

groet

 

icon

Beste antwoord door Nick83 3 January 2021, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi kpn,

Ik heb een mobiel abonnement van kpn en internet en televisie van Telfort (nu momenteel kpn geworden)

ik heb te horen gekregen dat ik GEEN korting krijg op mijn mobiel abonnement omdat kpn en Telfort niet hetzelfde zijn.

Je hoort wel korting te krijgen op je mobiel abonnement. En bij Telfort op je thuis abonnement krijg je waarschijnlijk gratis pluspakket / FOX Sports.

Oke, dit snap ik. Nu heb ik gebeld naar jullie om met internet en televisie thuis over te stappen van Telfort naar kpn. Jullie hebben momenteel een mooie actie met 6 maanden korting of 2 super WiFi boosters cadeau. Ik dacht mooi, dan kan ik daar gebruik van maken. Maar wat word er mij (na 2 keer een uur aan de telefoon) verteld, nee sorry meneer, u komt hier niet voor in aanmerking omdat kpn en Telfort bij elkaar horen dus u stapt in principe niet over.

U had vorig jaar over moeten stappen, toen Telfort nog niet in KPN opgenomen was. Nu kan het niet meer. Niet als zijnde nieuwe klant in ieder geval.

Verklaar dan eens waarom ze mij tot 4 keer toe vertellen dat ik toch echt geen €7,5 korting krijg op mobiel omdat Telfort geen kpn is. En waarom ik dus niet over kan stappen van Telfort naar kpn met de actievoordelen. 
echt heel raar

Reputatie 7
Badge +24

Dat u geen korting op uw mobiel krijgt, dat zal een KPN medewerker hier op het forum uit moeten zoeken. Deze reageert hier vanzelf. Kan even duren het is druk momenteel.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Erwin1987 ,

Je hebt wel degelijk recht op een korting. Maar je moet die korting wel zelf activeren. 

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 7,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden