Beantwoord

Pluspakket wisselen voor ESPN kan niet meer?

  • 15 September 2022
  • 6 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 2

heb ook problemen met het omwisselen van plus pakket naar espn , ben overgezet van kpn compleet naar een hussel abonnement , zonder toelichting kom er nu achter dat het hussel abonnement minder voordelen heeft.

gisteren klantenservice gebeld en de dame zei dat ze het wel kon regelen pluspakket stop zetten en espn aanzetten, maar dat gaf een prijsverhoging van 7,99 per maand ,dus zou er dan op achteruit gaan pluspakket was gratis ,als ik ja had gezegd was ik er weer ingeluisd, het enigste wat ik wil is het pluspakket wisselen voor espn, en als dat niet kan dien ik mijn contract tot 3-01-2023 uit en ben dan weg bij kpn

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 September 2022, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joris45. ik heb even meegekeken. Ik zie dat je een Hussel abonnement hebt. Hierbij krijg je het Pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement hebt. Sinds Hussel kun je niet meer het Pluspakket wijzigen voor ESPN. Dat was een voorwaarde van de oude abonnementen toen je nog KPN Compleet was. 

Nu krijg je de Husselvoorwaarden. Als je dan een abonnement voor Thuis hebt en een Mobiel dan krijg je wel de entertainmentkorting

@Joris45 , welkom op het forum 💐.

Onder Hussel krijg je alleen het pluspakket gratis als je ook minimaal één mobiel kpn abonnement hebt. ESPN valt daar niet meer onder.

het pluspakket wisselen voor espn, en als dat niet kan dien ik mijn contract tot 3-01-2023 uit en ben dan weg bij kpn

Eh, welke provider had je dán in gedachten?

Reputatie 2

Heb een tijd terug gebeld voor verlenging en wordt toen omgezet van kpncompleet naar

kpn hussel zonder toelichting wat er ging veranderen, kom er nu achter dat hussel duurder is

ben nu espn en dubbelen dat kwijt , ben zeer verbolgen dat de klantenservice je belazerd,ik

wil nu alleen espn inplaats van het pluspakket als dat mogelijk is blijf ik bij kpn ,ben er zeer

tevreden over , alleen wil ik mijn abonnement niet duurder maken , ben bij T-mobel het zelfde

kwijt maar wel met espn

Mvg Joris45

Verlenging is bij een vast contract niet nodig. Ik heb al sinds 2011 hetzelfde abonnement: Alles in 1 Instap. (alleen de naam is gewijzigd, was van 2011 tot juli 2016 Alles in 1 Thuis Instap.

Reputatie 2

Beste mensen bedankt voor jullie antwoordt, maar graag goed lezen, ben al jaren klant

van KPN en weet hoe alles werkt , het gaat erom dat mijn een hussel abonnement is aangesmeerd

zonder dat ik wist wat het inhield, daar gaat het om en als ik niet opletten had ik nu espn voor 

12,95 minus 5,00 euro entertement korting maar dan wordt mijn abonnement 7,95 duurder

en dat wil ik niet

Mvg, Joris

Reputatie 7
Badge +24

Ik weet niet wat u wilt, maar een KPN medewerker gaat hier niets aan doen. Als u wat nieuws aanschaft, dan is het uw eigen verantwoordelijkheid om uw zelf te informeren of dat product wel geschikt voor u is. U heeft zelf gebeld en aangegeven dat u wilt verlengen. De KPN medewerker verwacht dan dat u weet wat u doet en gaat u niet tegen houden. Alles is gewoon op internet te vinden. U had het kunnen weten.