Beantwoord

Wisselen van gratis zenderpakket al een tijdje in behandeling

  • 19 September 2021
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. De omwisseling van KPN Plus naar ESPN staat al sinds vrijdagmiddag in behandeling. Zowel telefonisch als per chat contact gehad. In het laatste geval (afgelopen zaterdagochtend) zei de medewerker dat hij een ticket zou maken en het door een collega zou worden opgelost. Nu, nee dus. Geen voetbal dit weekend. Niet blij mee. Al zeker 25 jaar KPN klant en nooit problemen gehad en altijd goed geholpen maar nu …….

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 20 September 2021, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

De omwisseling van KPN Plus naar ESPN staat al sinds vrijdagmiddag in behandeling. Zowel telefonisch als per chat contact gehad. In het laatste geval (afgelopen zaterdagochtend) zei de medewerker dat hij een ticket zou maken en het door een collega zou worden opgelost. Nou, nee dus. Geen voetbal dit weekend. Niet blij mee. Al zeker 25 jaar KPN klant en nooit problemen gehad en altijd goed geholpen maar nu …….

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @AadGr

 Al zeker 25 jaar KPN klant en nooit problemen gehad en altijd goed geholpen maar nu …….

25 jaar en nooit problemen gehad, wauw! Trots om dat te lezen! :blush:

Jammer dat het wisselen van het gratis zenderpakket blijft hangen: dat kan gebeuren! Het ticket/ melding die mijn collega geregistreerd heeft, wordt binnen een werkdag opgepakt. Meldingen die in het weekend geregistreerd zijn, worden maandag op volgorde van binnenkomst verwerkt. Dus ik verwacht dat je in de loop van vandaag een terugkoppeling krijgt.

Mocht je dat niet gehad hebben, dan ontvang ik graag een seintje, hier in jouw topic + jouw klantgegevens in jouw Forum profiel. Op basis van jouw klantgegevens (volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer) kan ik de status dan voor je nakijken.

Het werkt weer.

Reputatie 7
Badge +16

Super fijn, bedankt voor de terugkoppeling @AadGr!