Aanmelden KPN Hussel voordelen lukt niet

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Goedeavond,   

Dit bericht ontving ik in mijn mail van de telecomwinkel.
Onlangs heb je een KPN-abonnement verlengd. Hierbij heb je aangegeven dat je in aanmerking wilde komen voor KPN Hussel.

We hebben je hiervoor nog niet kunnen aanmelden, omdat er een storing was in het aanmeldproces van KPN Hussel. We hebben je abonnementsaanvraag wel alvast verwerkt bij KPN.

Meld je zelf aan voor KPN Hussel op de website van KPN
Wil je gebruik maken van de voordelen van KPN Hussel? Dan moet je dit zelf nog even aanvragen

Nu heb ik mij proberen aan te melden maar dat lukt niet. krijg de melding dat ik mogelijk al aangemeld ben.

Als ik in mijn KPN inlog en bij voordelen kijk staat mijn mobiele nummer er wel gewoon bij en alleen MB delen maar dit is niet geactiveerd en de verdere kortingen staan er al helemaal niet meer bij.

Voor de verlenging had ik al deze voordelen ook allemaal gewoon maar nu niet meer.

Graag dit zo snel mogelijk oplossen a.u.b.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SanvH. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om je aan te melden voor de Hussel voordelen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik dit verder voor je uit. 

Reputatie 7
Badge +21

@SanvH Ik heb helaas niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!