Beantwoord

Aanmelden voor Combivoordeel lukt niet

  • 9 August 2023
  • 10 reacties
  • 71 keer bekeken

Het lukt niet om mijn mobiel aan te melden voor compleet

icon

Beste antwoord door RBxx 9 August 2023, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Kun je iets duidelijker zijn wat je wilt en wat niet lukt, want het woord compleet zonder toelichting zegt me even niets @John40 

Ik hen een nieuw mobiel abonnement. Deze wil ik aanmelden voor de kpn voordelen.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @John40 , de voordelen worden normaal automatisch toegekend als je in je bestelling hebt aangegeven dat je al andere abonnementen hebt bij KPN. Dit Combivoordeel krijg je alleen als je ook KPN Internet Thuis of meerdere mobiele abonnementen hebt.

Check in MijnKPN of jouw voordelen al actief zijn en meld je mobiel abonnement zonodig daarvoor aan. Zie deze pagina → https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Ik heb bekend met hoe en wat. Ik heb al kpn compleet. Het lukt alleen niet om mijn 2e mobiele abonnement aan te melden, de eerst factuur heb ik al betaald. Gegevens zijn bekend bij kpn. Desondanks lukt het niet.

Reputatie 7
Badge +21

Dan kan je het snelst bellen met klantenservice. Door de vakantieperiode is de wachttijd op een reactie van een KPN medewerker hier op het forum opgelopen tot een aantal dagen.

Bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @John40, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice. De combivoordelen staan inmiddels ook actief. 

@Jeroen_dB ja, prima opgelost. Wordt de eerst factuur nog gecorrigeerd met de combivoordelen? Alvast bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +19

De combikorting is vanaf 11 augustus actief. Vanaf 11 augustus zal voor de maand augustus dus nog een correctie volgen. 

👍🏻