geachte, naar aanleiding van onze verschillende (eindeloze) telefoongesprekken, denk ik toch dat er nog steeds een misverstand is. Het gaat hier inderdaad over onze Mama die 84 is en recentelijk in een RVT vertoeft. Het was namelijk gewoon de bedoeling van het huidige pakket - Alles in 1 Instap te vervangen door het nieuwe, meer toepasselijke pakket Kpn Hussel! Hieronder stuur ik u kopie van de bevestiging die wij na bestelling van jullie gekregen hebben hebben:Op 8 apr. 2020 om 16:55 heeft ********* het volgende geschreven:
Van: KPN <noreply@kpn.com>
Verzonden: dinsdag 7 april 2020 21:22
Aan: ****************
Onderwerp: Uw bestelling bij KPN
Geachte mevrouw L Müller-Wennekes,
Fijn dat u kiest voor KPN. We gaan direct voor u aan de slag. Geniet van uw dag!
Dit hebt u gekozen
Hussel Thuis
Abonnement € 42.50€ 21.25
- Download tot 50 Mbit/s
- Upload tot 5 Mbit/s
- Gratis wifi-modem
- 6 mnd 50% korting
-€ 21.25 Televisie € 10.00
- Interactieve TV met een TV-ontvanger
€ 10.00 Extra's (4) € 23.49
- KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
€ 0.00
- Opnemen Pakket
€ 4.99
- BelOnbeperkt Altijd
€ 16.50
- Vast telefoonnummer
€ 2.00 Eenmalige kosten (via eerste factuur) € 25.00
- Activatiekosten
€ 25.00
Nummerbehoud
Ja, nummer:
***********Overstapservice
Provider: OnlineHussel Mobiel
Abonnement € 15.00€ 10.00
- 2 jaar
€ 15.00
- 0 GB data
- Onbeperkt min/sms
- Hussel Mobiel Korting (5 euro)
-€ 5.00
Uw bestelling
Bestelnummer: ****
Besteldatum: 07-04-2020
**
* Het kan een uur duren voordat uw persoonlijke omgeving actief isNummerbehoud
Ja, nummer:
********* KPN Hussel
De getoonde KPN Hussel korting en voordelen zijn een indicatie. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen. Als uw aanvraag voldoet aan de KPN Hussel Voorwaarden dan vindt u de exacte KPN Hussel korting terug op uw (eerste) facturen voor Thuis en/of Mobiel.
Uw gegevens
Naam: Mevr. M. L Müller-Wennekes
Adres: *****
E-mailadres: ***
Telefoonnummer: ****
* Op dit nummer kunnen we u bereiken als er vragen of wijzigingen zijn over uw bestelling.
Bijlagen
In deze e-mail vindt u de volgende bijlagen:
- KPN Algemene Voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatiediensten
- KPN Tarievenoverzicht Internet en TV abonnementen
- KPN Tarievenoverzicht Vast
- KPN Tarievenoverzicht Mobiel
- KPN Hussel Voorwaarden vindt u op kpn.com/husselvoorwaarden
Wat kunt u verder van ons verwachten?
Wij gaan voor u aan de slag en houden u op de hoogte met e-mail en sms-berichten. U kunt van ons berichten verwachten over:
- De bestelstatus, bezorging en/of installatie van uw producten
- Overstappen met Internet, TV en/of (mobiele) telefoonnummer(s)
- Ingangsdatums van uw abonnementen voor Internet en Mobiel
- De contracten voor Internet en Mobiel ontvangt u los van elkaar
- Alle overige informatie
Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service of bel gratis 0800-0402.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
Geeft deze e-mail voldoende informatie?
Jazeker Kan beter
KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA Den Haag
KvKnr. 27124701<KPN_Algemene_Voorwaarden_voor_vaste_en_mobiele_telecommunicatiediensten_juli2018.pdf> <KPN_V_Internet_abonnementen_en_TV_vanaf_oktober_2019.pdf> <KPN_Tariefoverzicht_Bellen_bij_Internet_en_TV_pakketten_v3.6.pdf> <KPN_Mobiel_Tarieven_vanaf_08_oktober_2019_01012020.pdf>
Mits uw website, zelfs als klant ingelogd te zijn, niet toelaat een upgrade te kiezen van je huidig abonnement, moet je wel een nieuw bestellen en daar begint de miserie want je geraakt niet van je oude af of je moet bellen. Na verschillende pogingen krijg je dan de vijfde medewerker aan de lijn, je legt het probleem voor de zoveelste keer uit, je moet even in de wacht en dat verbreekt de lijn voor de zoveelste maal! Ondertussen krijg j’een mailtje dat je bestelling geannuleerd is (de verkeerde!) Is het nu zo moeilijk om zo’n simpele vraag te behandelen dat je hier bijna een halve dag voor nodig hebt om een nieuwe formule te onderschrijven? Ik werk reeds 37 jaar in de telecom/informaticawereld actief en dacht dat de diensten in Nederland top waren, zeker voor een huis zoals KPN maar ik ben echt ontgoocheld, daar kunnen jullie van de belgen, onder ander van Telenet, nog iets van leren! ****************
*admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy. Alle persoonsgegevens stonden in de orderbevestiging