Vraag

Automatisch MB's delen instellen lukt niet

  • 7 August 2023
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties

Hoi,

Ik probeer al een tijdje automatisch mb’s te delen met mijn dochter (zelfde adres) dit nummer is ook gekoppeld, kan haar nummer zien in de app. Ik heb de nieuwe versie van de app maar het lukt me maar niet om dit in te stellen. Zij heeft een onbeperkt bellen en sms’en abonnement zonder mb’s en ik heb een onbeperkt internetten en bellen abonnement.

heeft iemand een idee waar het mis gaat?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Automatisch MB's delen

  • Log in op de MijnKPN app.
  • Klik op het mobiele tabblad op 'MB's delen' (onder jou nummer jij kan delen je dochter niet)
  • Selecteer 'Automatisch' bovenaan.
  • Kies de hoeveelheid MB's en de persoon (het nummer) waarmee je de MB's wilt delen.
  • Klik op 'Opslaan'.

Hoi,

Als ik  'Automatisch' bovenaan selecteer dan krijg ik daar niet de hoeveelheid en de persoon te zien om mee te delen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Evm 

Om MB’s te kunnen delen moeten de abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd zijn.
Daarnaast moeten ze ook voor het “huishouden” zijn aangemeld.

Kijk daarvoor op de volgende pagina op de KPN website of de combivoordelen aktief zijn.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Meer over het delen staat op het forum in dit kennisbank artikel

 

De abonnementen staan alle twee op mijn naam op het zelfde adres. Als ik het nummer invoer bij het aanmelden voor ‘huishouden’ krijg ik de melding; Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld...

Reputatie 7
Badge +21

Dan gaat daar mogelijk iets mis en kan je het beste bellen met KPN klantenservice 0800-0402 . Die kunnen dit controleren en zonodig corrigeren.

Een KPN moderator hier op het forum kan dat ook, maar door de drukte duurt dat een paar dagen. Vul daarvoor jouw forumprofiel in, dan kunnen ze meekijken.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Evm, ben je eruit gekomen via de klantenservice op advies van @RBxx hierboven? Dat kan handiger zijn, omdat je dan direct contact hebt. Via het forum kan het langer duren, het is vrij druk op het moment.

Als je wilt, help ik je hier natuurlijk ook graag. Vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummers, postcode en huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Die laatste kan je neerzetten bij ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel. Geef hier maar een seintje als je ze ingevuld hebt, dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Het is al gelukt! Bedankt