Ik ben sinds 1 mei verhuisd en had voordeel bij mijn ouders op het vorige adres omdat zij kpn hebben. Nu heb ik op mijn nieuwe adres ook kpn tv en internet aangevraagd. Maar het gratis zenderpakket wordt niet gerekend en ik sta nog steeds als compleet op het vorige adres terwijl in mijn gegevens wel het nieuwe adres staat. Ik betaal nu voor een zenderpakket die ik gratis zou krijgen.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Betaal voor een zenderpakket die gratis bij Compleet is
Beste antwoord door Marina_
Hoi @wilmy , Wat leuk dat je op jouw nieuwe adres ook hebt gekozen voor KPN! KPN Compleet heeft vast en zeker mee gespeeld om tot deze keuze te komen. Zou je jouw mobiele nummer, je nieuwe postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe het zit en je aanmelden voor KPN Compleet.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.