Vraag

Bevestigingsmail m.b.t. wijziging geboortedatum

  • 10 May 2020
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb een mail van noreply@kpn.com ontvangen met Als onderwerp Bevestiging wijziging gegevens. Hierin staat dat mijn geboortedatum is gewijzigd. Los van het feit dat ik al 55 jaar dezelfde geboortedatum heb en dat daar bij mijn weten ook niks aan is veranderd ( ik zou wel  willen 😳), veaag ik me toch af hoe dat mogelijk is.

ik hoop dat jullie deze vraag serieus nemen, want het lijkt erop dat mijn gegevens zomasr door iemand gewijzigd kunnen worden. Vreemd veehaal.

 

 

 

 

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Jespa, welkom hier! Dat is inderdaad een vreemd verhaal. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 
Gaat het trouwens om een mobiele of vaste (internet en tv) aansluiting. :blush:

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

het gaat om een internet en tv-aansluiting.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Jespa, Excuses! Ik heb je reactie helemaal over het hoofd gezien. Ik zie dat je geboortedatum gewoon nog klopt. Waarschijnlijk zijn je gegevens opnieuw geverifieerd door de collega die je op die dag hebt gesproken. Zodra hij op ‘opslaan’ drukt, gaat er meteen een mail de deur uit zonder dat er iets veranderd hoeft te zijn.:sweat_smile:

Dank voor dit bericht. 
Het blijft echter een vreemd verhaal. Ik heb niemand gesproken en op geen enkele manier contact gehad met KPN. Ik weet dan ook niet waarom een medewerker ongevraagd mijn gegevens gaat opslaan. Wellicht dat KPN dat maar eens even moet onderzoeken.

En wat helemaal raar is: in de mail stond dat mijn geboortedatum was gewijzigd naar de 19de van de maand, terwijl dat altijd de 17de is geweest.

Maar goed, als het goed staat is dit wat mij betreft oké.

Gr. Jespa

Reputatie 7
Badge +17

@Jespa Oh joh. Nu werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig. Ik heb de desbetreffende collega even gevraagd wat hij daar uitspookte. Het ziet er naar uit dat hij je probeerde te bellen op een vast nummer? 
Afijn, ik weet het helaas niet en heb hem even gemaild. Je hoort van me zodra ik een reactie heb. :blush:

Fijne zondag voor nu! :hugging:

Reageer