Beantwoord

Blije Buurt Bonus afgekeurd door Myactions.eu

  • 14 March 2024
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

In Januari heb ik mijn zoon (zelfstandig wonend) aangemeld als nieuwe klant bij KPN.

Daarbij kon hij o.a. gebruik maken van de voucher Blije Buurt Bonus die ik van een KPN-monteur had gekregen. 

Ik heb zelf het abonnement voor hem geregeld en dat abonnement is ingegaan per 30-01-2024. de eerste betaling heeft al plaatsgevonden.  

Tot zijn en mijn verbazing heeft Myactions.eu de deelname aan de actie afgekeurd omdat de order (afsluiten nieuw contract) zou zijn geannuleerd. 

Dat is pertinent niet waar!!! wat kunt u als KPN voor ons betekenen? heeft u aanvullende gegevens nodig?

Ik voel me al zeer trouwe KPN klant in m’n hemd gezet nu ik een keer gebruik wil maken van een beloningsactie waarbij ook de bestaande klant "blij “ zou moeten worden.

Nou met de reactie van Myactions.eu dus niet! 

Hoor graag van u/jullie 

   

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 March 2024, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Niet Blij, welkom hier! Jammer te horen dat het aanvragen van de bonus niet in een keer goed gaat. Alle informatie over hoe de Blije Buurt Bonus werkt staat op onze website: kpn.com/blijebuurtbonus

Wat jij beschrijft klinkt als een verkeerd klantnummer. Check op de facturen van het abonnement van jouw zoon of dat ook het klantnummer is dat je ingevuld hebt in het formulier. Als dit een ander klantnummer is, vul het formulier dan opnieuw in. Je hebt twee maanden de tijd vanaf de ingangsdatum van het abonnement van jouw zoon om dit te doen, dus dat kan nog tot eind deze maand.

Eric, bedankt voor je reactie en tip over wat mogelijk mis is gegaan.

Ik zoek het zal zonodig samen met mijn zoon het formulier opnieuw indienen.

Zo komt, of liever gezegd blijft, het misschien toch nog goed tussen mij en KPN.

 

Reageer