Beantwoord

Combineren Mobiel (Unlimited) met Digitenne met een korting

  • 7 May 2023
  • 12 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Een combinatie Mobiel (Unlimited €32.50) met Digitenne €18 geeft geen korting. Is korting voor dit pakket misschien een idee om het teruglopende Digitenne te promoten?

Het pakket is heel complementair, Digitenne vult precies aan wat er nog ontbreekt bij het mobiele abonnement, lineaire TV. Alles draadloos is bijkomend voordeel.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 May 2023, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PPT ,

Geweldig idee! Ben alleen bang dat KPN er niets mee gaat doen. 

Afhankelijk wat je kijkt kun je via je 12 GB per dag bijvoorbeeld NLziet of het Canaldigitaal app abonnement kunnen overwegen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @PPT,

Wat goed dat je dit idee hier dropt! Net als Noordzee heb ik echter niet het idee dat we hier nog iets mee zullen gaan doen. Toen we begonnen met het geven van voordeel bij het combineren van verschillende abonnementen, had Digitenne nog een veel groter aandeel onder onze tv klanten. Destijds is er al voor gekozen om Digitenne toch niet mee te nemen in de voordelen. Ik snap wel je redenatie wat betreft het teruglopende aantal klanten, maar denk niet dat dit een verschil gaat maken. Wel zal ik dit even voorleggen aan de mensen die over de voordelen gaan!

Er zijn inderdaad nog maar 81.000 digitenne only klanten. 

Maar ook zeker 5 % van de interactieve tv klanten hebben er 1 of meer digitenne ontvangers bij schat ik.

Digitenne only is heel duur ten opzichte wat het biedt. Alleen live bijvoorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +28

Hi @PPT,

 Wel zal ik dit even voorleggen aan de mensen die over de voordelen gaan!

@Maja_ 

Wat goed dat je dit hebt gedaan!  

 

Naar mijn mening verdient Digitenne dezelfde voordelen als KPN TV.

Het wordt de hoogste tijd dat Digitenne dezelfde prijs en dezelfde voordelen krijgt als KPN TV. 

 

Laat je wat horen van de terugkoppeling?  

Reputatie 1
Badge

Resumerend

Mijn abonnement is nu:

Mobiel onbeperkt data + 150 bel. €31.50

Digitenne + ESPN 1,2,3 €28

Daarmee ben ik helemaal voorzien qua wensen, de digitenne zenders zijn 1080p en ik heb overal internet. De 10gb daglimiet is toereikend. 

Een alternatief voor Digitenne is Canal Digitaal met 4 ESPN kanalen voor €14.95.

Goedkoper, maar alle televisie via mobiel abonnement zal vaak bundel bijvragen worden.

Bij de kennisbank op dit forum is dit te vinden

Kan ik KPN Unlimited gebruiken als vervanging van mijn Thuis abonnement?

Met een KPN Unlimited abonnement kan je onbeperkt mobiel streamen, gamen, werken en altijd verbonden blijven. Maar het is geen vervanging van jouw KPN Thuis abonnement. Met KPN Unlimited heb je namelijk te een daglimiet van 10 GB. Je kunt wel onbeperkt 2 GB extra aanzetten via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten.

Daar klinkt in door dat flink daglimieten verstoken niet helemaal gewaardeerd wordt,

Laat ik me daar dan maar aan conformeren. 

Geen idee hoeveel klanten dat niet doen en overmatig streamen met hun mobiel.

De prijs voor mijn pakket, €59.50 is wel gunstig als je vergelijkt met de glasvezel internet + TV + mobiel pakketten. 

Reputatie 7
Badge +28

Hi @PPT,

 Wel zal ik dit even voorleggen aan de mensen die over de voordelen gaan!

@Maja_

Wat goed dat je dit hebt gedaan!  

 

Naar mijn mening verdient Digitenne dezelfde voordelen als KPN TV.

Het wordt de hoogste tijd dat Digitenne dezelfde prijs en dezelfde voordelen krijgt als KPN TV. 

 

Laat je wat horen van de terugkoppeling?  

Hoi @Maja_ ,

Heb je al een terugkoppeling ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +20

In eerste instantie alleen een ‘nee’ zonder verdere context, maar ik heb nog weer iemand anders aangeschreven en wacht nu op een reactie daarvan!

Reputatie 7
Badge +28

Prima​, ik hoor graag hun reactie.

    

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen @Maja_ ! 😎

 

Heb je inmiddels een reactie ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +20

Nouzeg @Noordzee, ik weet niet waar het mis is gegaan maar ik zie nu pas deze reactie 🤔

Nog steeds niks concreets dus ik neig er nu naar om te zeggen dat we er niet op hoeven te hopen 🙁 

Reputatie 7
Badge +20

Even een update: Het idee om Digitenne op 1 of meerdere manieren te kunnen combineren met internet of mobiel is opnieuw onder de aandacht gebracht bij de juiste partijen en ze gaan zich hier over buigen. Dit houdt uiteraard nog niet in dat er echt wat gaat veranderen, maar ik hoop daar wel op! Als ik meer info heb, laat ik dat hier weten, kan echter een poos duren voordat ik een terugkoppeling ontvang!