Beantwoord

Combivoordeel aanmelden bij 1 mobiel nummer lukt niet

  • 3 August 2023
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste lezer,

Ik maak gebruik internet van KPN en een eigen KPN telefoon abbonement. Mijn partner (die ook op hetzelfde address woont en KPN heeft) is wel in staat om haar telefoon abbonement te koppelen aan het huis address, maar op het moment dat ik mijn abbonement aan mijn address wilt koppelen (via 'Voeg een bestaand KPN product toe’ → gegevens invullen en 'check aanmelding’ klikken) wordt ik er continue op gewezen dat ik mijn voordelen moet checken (waardoor ik dus een cirkeltje wordt geleidt). Hierdoor ben ik dus niet instaat om mijn MB's te delen met mijn partner.

Nu heb ik in de MijnKPN app al gecheckt, en beide abbonement (dus die van mijn partner) en die van mij staat op het huis address ingesteld, en toch komt alleen haar abbonement blijkbaar in aanmerking voor de voordelen.

Dus van alle onderdelen:
1. Ontvang je al voordelen?
- Ik ben niet in staat om deze voordelen in te zien 

2. Heb je alle gegevens goed ingevuld?
- Ja
3. Ben je recent verhuisd? Of staan je gegevens niet op hetzelfde adres?
- Niet recent verhuist (al meer dan 1.5 jaar geleden) en de gegevens staan correct ingevuld
4. Ben je net overgestapt naar KPN?
-  Ook niet dus

 

Ik heb niet het idee dat de website mij verder kan helpen, vandaar het verzoek dat iemand zou kunnen kijken wat er gaande is.

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 8 August 2023, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ketsh ,

Om dat ik toch niet helemaal zeker ben, dat je de juiste pagina gebruikt voor de aanmelding zet ik hieronder mijn standaardreactie: 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

 

Lukt dat toch niet?, vul dan jouw volledige Forum profiel. 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Ketsh. Noordzee helpt je al goed op weg zo te zien, is het via zijn stappen gelukt?

Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, dus ik vermoed dat het wel gelukt is 🙂

Beste @Jasper  @Noordzee ik ben er helaas nog niet uitgekomen. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld met de benodige informatie. Ik hoor graag of jullie hiermee uit de voeten kunnen komen.

 

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @Ketsh, daarmee heb ik voor je gekeken. Het nummer wat je op je forumprofiel hebt staan is niet aangemeld bij de voordelen op het adres. Het gaat ook om dat nummer wat moet worden toegevoegd? 

Als dat het geval is zie ik waar het misgaat, bij dat nummer staat namelijk een ander factuuradres. Om de voordelen aan te kunnen melden moeten alle abonnementen hetzelfde factuuradres hebben. Als je het factuuradres wijzigt via MijnKPN zal het nummer daarna aan de voordelen kunnen worden toegevoegd.