Beantwoord

Combivoordeel en entertainmentkorting niet toegepast

  • 26 August 2023
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Bij mijn nieuwe glasvezelaansluiting worden de entertainment korting en combivoordeel - gratis pluspakket niet toegepast. Laatste heb ik handmatig getracht toe te voegen, maar het lijkt erop dat gewoon het standaardbedrag aan mijn abonnementskosten wordt toegevoegd en dat is natuurlijk niet de bedoeling..

In het ‘uitgebreid prijsoverzicht’ dat ik bij de bestelling heb ontvangen werden beide wel toegepast, dus ik vrees dat er ergens iets mis gaat en hierdoor de 6,99 (pluspakket) + 5 euro (entertainment voordeel) korting ontbreekt. De combideal Netlfix + 1Gbit korting van 5 euro staat wel correct in Mijn KPN.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 August 2023, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @c0n3 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

 

Admin: zie ook

Mijn mobiele nummer is reeds gekoppeld en voordelen zijn ook zichtbaar voor mobiel, maar niet voor het thuis abonnement

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @c0n3, welkom op ons forum! Ik zie dat het thuis abonnement nog niet gekoppeld was. Ik heb hem nu aangemeld, hier kan even overheen gaan maar je zou er dadelijk bericht van moeten hebben!
Meer informatie over dit alles kun je vinden op onze kennisbank!
 

 

Opgelost nu, bedankt!