Beantwoord

Combivoordeel niet toegepast op nieuw mobiel abonnement

  • 4 July 2023
  • 8 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik heb sinds mei mijn abonnement verlengd en daarbij aangegeven dat ik recht heb op combivoordeel omdat mijn vriend ook een KPN mobiel en internet abonnement heeft.

Ik had de klantenservice in mei al gebeld omdat ik de korting niet terug zag in de app na ingang van het abonnement.

Ik zie nu echter dat de korting nog steeds niet is verwerkt. Kan dit met terugwerkende kracht nog geregeld worden?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

groeten,

Csilla

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 July 2023, 20:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Csilla85 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Bedankt voor je reactie, maar de voordelen aanzetten werkt niet vandaar dat ik daar de klantenservice voor had gebeld en die zouden het oplossen, maar helaas zonder resultaat.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Csilla85,

Ik zie het mobiele nummer inderdaad nergens aan gekoppeld staan, waardoor er geen voordelen actief zijn. Het is mij echter niet helemaal duidelijk waar hij exact aan gekoppeld moet worden. Ik zie andere abonnementen van 2 andere mensen, en ben benieuwd of dat wel klopt? 1 daarvan zal je vriend zijn, heb je enig idee waar het andere abonnement vandaan komt? Zou je de naam en geboortedatum van je vriend willen noteren in het opmerkingsveld onderaan je profiel zodat ik in ieder geval weet aan welk abonnement jouw nummer gekoppeld zou moeten zijn? Dan kan ik er even verder mee aan de slag!

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik je hier nog verder mee helpen @Csilla85? Of ben je er via een andere weg mee aan de slag? Hoor het graag!

Hoi @Maja_ Bedankt voor je reactie en sorry voor de late reactie. Ik heb de naam en geboortedatum van mijn vriend in het opmerkingen veld van mijn profiel gezet. Hij heeft een mobiel abonnement en een glasvezel internet abonnement op ons adres.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Csilla85, je nummer is nu gekoppeld aan de abonnementen van je vriend 😊 Als het goed is hoor je hier ook berichten over te ontvangen vanuit ons, met dat er vanaf nu voordelen actief zijn 😃

Hoi @Maja_ Bedankt, ik zie nu dat de voordelen actief zijn. Wordt de korting wellicht nog met terugwerkende kracht verrekend?

Reputatie 7
Badge +20

Niet automatisch, maar ik ga er handmatig een vergoeding voor doorvoeren (je hebt hier immers zelf direct contact over opgenomen in mei!)

Je zult die vergoeding terug gaan zien op 1 van je volgende 2 facturen 🙂