Beantwoord

Combivoordeel toepassen op mijn Spotify Premium abonnement

  • 19 February 2024
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Hi,

Momenteel heb ik twee abonnementen lopen bij KPN (Thuis + Mobiel). Ik zou €5,- korting krijgen op mijn Spotify abonnement, maar de enige bestelopties die ik zie staan, gaan vanaf €10,99 p/m. Dat is de prijs die ik momenteel betaal voor mijn Spotify (Premium) abonnement, dus dat is niet voordelig voor mij. Ik was in de veronderstelling dat ik uiteindelijk €5,99 p/m zou gaan betalen voor mijn Spotify abonnement en dit is wat mij over de schreef heeft gehaald om een abonnement bij KPN te nemen. (Hoe) kan ik dit regelen? 

 

Mvg

 

Edit: 'bin' moet 'bij' zijn in de titel, maar dat kan ik niet meer aanpassen;)

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 February 2024, 19:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @K.W.kpn ,

Kan het zijn dat jij nog een vrij oud thuisabonnement hebt wat gebaseerd is op de voordelen van KPN Compleet?  Dan heb je nu een gratis pluspakket of het gratis ESPN-pakket.

Maar bij KPN Compleet hoort geen Entertainmentvoordeel, dat krijg je alleen bij de nieuwere abonnementen die gebaseerd zijn op Combivoordeel.

Wil je dit ook? Dan zul je jouw abonnement moeten aanpassen door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.  

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Let op: Geen gratis ESPN-pakket meer! Wel ben je waarschijnlijk na de overstap goedkoper uit. 

  

Aanvulllng van moderator Denise : 

Nou heb ik daar nog wel een aanvulling op.

K.W.kpn schreef:

Ik zou €5,- korting krijgen op mijn Spotify abonnement, maar de enige bestelopties die ik zie staan, gaan vanaf €10,99 p/m. Dat is de prijs die ik momenteel betaal voor mijn Spotify (Premium) abonnement, dus dat is niet voordelig voor mij. Ik was in de veronderstelling dat ik uiteindelijk €5,99 p/m zou gaan betalen voor mijn Spotify abonnement.

En dan met name op bovenstaande quote. Je zegt namelijk dat je geen besteloptie ziet staan van 5,99. En dat klopt. De prijs van Spotify is namelijk gewoon 10,99. Maar als je KPN Mobiel en Thuis combineert, dan kun je Entertainmentkorting krijgen. Deze staat apart in MijnKPN en op de factuur. Want Entertainmentkorting is niet iets wat je op elke Entertainmentoptie apart krijgt, maar 1 keer op jouw abonnement als je Mobiel en Thuis combineert én een Entertainmentoptie kiest.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat @Noordzee al een mooi uitgebreid antwoord heeft gegeven. Nou heb ik daar nog wel een aanvulling op.

Ik zou €5,- korting krijgen op mijn Spotify abonnement, maar de enige bestelopties die ik zie staan, gaan vanaf €10,99 p/m. Dat is de prijs die ik momenteel betaal voor mijn Spotify (Premium) abonnement, dus dat is niet voordelig voor mij. Ik was in de veronderstelling dat ik uiteindelijk €5,99 p/m zou gaan betalen voor mijn Spotify abonnement.

En dan met name op bovenstaande quote. Je zegt namelijk dat je geen besteloptie ziet staan van 5,99. En dat klopt. De prijs van Spotify is namelijk gewoon 10,99. Maar als je KPN Mobiel en Thuis combineert, dan kun je Entertainmentkorting krijgen. Deze staat apart in MijnKPN en op de factuur. Want Entertainmentkorting is niet iets wat je op elke Entertainmentoptie apart krijgt, maar 1 keer op jouw abonnement als je Mobiel en Thuis combineert én een Entertainmentoptie kiest.

Reputatie 7
Badge +28

Dankjewel @Denise van KPN ,

Ik heb jouw aanvulling erbij gekopieerd. 

Reageer