Beantwoord

Combivoordelen activeren lukt niet, nog geen Pluspakket

  • 29 August 2023
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sinds vandaag Internet, TV en telefonie van KPN. Ik heb mij ook al aangemeld voor alle voordelen van KPN compleet, maar het TV Plus pakket is nog niet actief. In mijn contract staat duidelijk  dat ik het TV Pluspakket gratis als combivoordeel ontvang. Hoe kan ik het TV Plus pakket activeren? 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 3 September 2023, 21:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Dat komt vanzelf binnen enkele dagen.

Reputatie 1

Is het niet zo dat het Pluspakket eerst vanuit KPN geactiveerd moet worden, of gebeurt dit automatisch na enkele dagen?

Wat ik eerder schreef, als alle technische en administratieve processen rond zijn komt het vanzelf, daar krijg je ook mail over en zie je t.z.t. ook actief op je tv-decoder en in MijnKPN.

 

Reputatie 1

Oké, dan wacht ik het voor nu even af. Bedankt voor de reactie. 

Graag gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Edwin22! We zijn een paar dagen verder. Heb je ondertussen de zenders van het pluspakket op tv?

Zo niet, probeer je dan nog een keer aan te melden voor de Combivoordelen

Als je daarbij een foutmelding krijgt, laat het hier weten en vul daarbij je profiel in. Dan kan ik je in het systeem vinden om te zien wat er aan de hand is.

Lukt het daarbij wel, hoor ik het ook graag van je. Dan kan ik met een gerust hart het topic sluiten. 😉

Reputatie 1

Hallo Bram, inmiddels is het Pluspakket geactiveerd door een behulpzame klantenservicemedewerker en kan ik alle zenders van het Pluspakket ontvangen. Je kunt dit topic dus gerust sluiten :) 

Reputatie 7
Badge +17

@Edwin22 veel plezier alvast met de extra zenders en films! 🙂