Skip to main content
Beantwoord

Compleet pakket i.c.m. XS4ALL

  • 15 mei 2019
  • 2 reacties
  • 376 keer bekeken

Ik ben verplicht overgegaan van mobiel Telfort naar mobiel kpn. Voor de rest ben ik aangesloten bij XS4all. Nu vraag ik het compleet pakket aan, maar die geeft 0 op het verzoek. Waarom werkt dit niet? Hier heb je toch recht op?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @KPN-Telfort Compleet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je thuis XS4ALL hebt, dien je de aanvraag bij XS4ALL te doen.. Heb je het via onze website geprobeerd, of via die van XS4ALL? Via deze website log je in, en kan je de voordelen aanvragen.

Alle informatie over XS4ALL en KPN, en de samenwerking / voordelen, kan je op onze website vinden! Let erop dat de producten wel op hetzelfde (factuur)adres geregistreerd moeten staan! ;)

Wil je laten weten of het via de website van XS4ALL wel gelukt is?
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 17 mei 2019
Goedemorgen @KPN-Telfort Compleet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je thuis XS4ALL hebt, dien je de aanvraag bij XS4ALL te doen.. Heb je het via onze website geprobeerd, of via die van XS4ALL? Via deze website log je in, en kan je de voordelen aanvragen.

Alle informatie over XS4ALL en KPN, en de samenwerking / voordelen, kan je op onze website vinden! Let erop dat de producten wel op hetzelfde (factuur)adres geregistreerd moeten staan! ;)

Wil je laten weten of het via de website van XS4ALL wel gelukt is?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 19 mei 2019
@KPN-Telfort Compleet, is het inmiddels gelukt via de website van XS4ALL? 🙂 Ik hoor het graag!