Ik ben KPN-compleet, heb Telfort glasvezel internet + TV, en 4x kpn mobiel. Abonnement van mijn zoon is j.l. zaterdag 13-07-2019 verlengd met toestel erbij. Wel korting, maar geen dataverdubbeling op zijn databundel te zien. Hoe kan dit en wanneer wordt dit gerealiseerd?
Het betreft nummer c) van mijn 4 mobiele nummers.
Beantwoord
Dataverdubbeling nog steeds niet zichtbaar in MijnKPN
Beste antwoord door Susan_
Het staat wel omschreven in de algemene voorwaarden bij punt 9.2:
Als uw abonnement start tussen 2 factuurperiodes We hebben vaste factuurperiodes. Ligt het moment van aansluiting tussen 2 factuurperiodes? Dan brengen we voor elke dag 1/30e deel van het maandbedrag in rekening. Uw bundeltegoed berekenen we door te kijken naar hoeveel dagen er zitten tussen het moment dat we u aansluiten en het moment dat de volgende factuur komt. U neemt het abonnement bijvoorbeeld op de 16e van de maand terwijl de factuurperiode van de 1e tot de laatste dag van de maand loopt. Dan betaalt u voor die maand alleen voor de periode tussen de 16e van de ene maand en de 1e van de volgende maand en krijgt u over die periode bundeltegoed.
Nu snap ik ook echt wel dat niet iedereen de algemene voorwaarden van begin tot einde leest, maar het is dus wel bekend.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het per 1 augustus gewoon goed staat! En ik zou het erg jammer vinden als je hierdoor KPN gaat verlaten. Maar hier ben je uiteraard vrij in, als de contracten afgelopen zijn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.