Dubbele data is terug als combivoordeel

  • 6 November 2023
  • 124 reacties
  • 8187 keer bekeken
Dubbele data is terug als combivoordeel
Reputatie 7
Badge +30

Veel gevraagd en langverwacht: per 7 november herintroduceren wij Dubbele data als onderdeel van het Combivoordeel! Een keer zoveel gigabytes om te videobellen, te mailen en je favoriete serie te kijken. Alles wat je moet weten, hieronder op een rijtje. 

 

Wanneer kan ik weer gebruik maken van dubbele data?

In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Ben je een nieuwe klant? Dan krijg je vanaf 20 november dubbele data. 

 

Bij welke abonnementen krijg ik dubbele data? 

Heb je een mobiel abonnement vanaf 8 oktober 2019 of later? Dan krijg je gratis dubbele data bij Combivoordeel. Abonnementen van vóór 8 oktober 2019 hadden al gratis dubbele data door KPN Compleet.

Wil je weten van wanneer jouw abonnement is? Kijk dan in MijnKPN naar de contractdatum.

 

Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor dubbele data?

Vanaf 6 november zullen wij iedereen die hiervoor in aanmerking komt per e-mail, brief en/of sms informeren.

 

Wordt de dagbundel van mijn unlimited abonnement ook verdubbeld?

De dagbundel van 10 GB blijft hetzelfde. Gebruik je meer dan 10 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Zo kom je nooit zonder data te zitten.

 

Kan ik binnen de EU ook meer data gebruiken?

Binnen de EU blijft het verbruik maximaal 50 GB per maand. 

 

Verandert er verder nog iets aan het Combivoordeel?

De dubbele data is een extra toevoeging aan de bestaande voordelen van het Combivoordeel. Naast de dubbele data kun je blijven profiteren van € 5,- Entertainmentkorting, tot € 7,50 korting op je mobiele factuur en natuurlijk blijft het gratis Pluspakket.

 

Worden mijn gedeelde MB's ook verdubbeld?

Nee. We verdubbelen alle MB's die bij jouw mobiele abonnement horen. Dit geldt niet voor MB's die je deelt of gedeeld krijgt.

 

Zijn jullie net zo enthousiast? Of wordt jouw vraag hierboven niet beantwoord? Laat het hieronder weten!


124 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Was dit het mailtje welke ik vorige week kreeg over een verassing 🥹 

 

Also; wat grandioos goed nieuws! Super fijn dat dit terug komt.

Reputatie 7
Badge +30

Was dit het mailtje welke ik vorige week kreeg over een verassing 🥹 

Jaaa zeker was het dat! Ik ben helemaal vergeten dit in het topic te zetten, maar dit was de verrassing!

Wauw, dat zou wel tof zijn. Heb nu een bundel van 10 GB (maand). Gebruik ik vaak nog geen 3 van, maar heb graag wat ruimte voor ‘het geval dat'. En vakantietripjes. Want om dan steeds in de maand voorafgaand er aan te moeten denken de bundel te verhogen… ging hier niet altijd goed.

Reputatie 7
Badge +8

Helaas vorige week wel de email gehad met er komt een verrassing aan.

Maar blij gemaakt met een dooie mus :(

Ik heb unlimited en dan krijg je dus niks zo te zien.

Of is het nu als ik 10 gb deel naar me vrouw dat ze 20 krijgt?

Reputatie 7
Badge +19

Gedeelde MB's worden niet verdubbeld @MennoG78 

@MennoG78 Misschien heb jij de mail voor je vrouw ontvangen? Als het zelfde email adres voor meerdere diensten gebruikt wordt?

 

Goedendag, al die extra's van kpn is heel leuk. Ik krijg nu als combivoordeel dubbele mb's.

Maar deze zetten ze niet op mijn nummer, maar op de kidssim van mijn zoon.... dit is maar n mini voordeel.

Weet iemand of het mogelijk is om dit voordeel op mijn nummer te krijgen???

Reputatie 7

Mijn zoon is blij met de verdubbeling van de databundel.

 

Reputatie 7
Badge +8

@MennoG78 Misschien heb jij de mail voor je vrouw ontvangen? Als het zelfde email adres voor meerdere diensten gebruikt wordt?

 

Mijn vrouw heeft een 0 Gb abo dus die kan je niet verdubbelen ;)

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb wel combivoordeel en het huidige contract is van na 8 okt 2019, maar ik heb geen mail/SMS ontvangen. Komt dat omdat ik nog in de XS4All propositie zit?

Reputatie 7
Badge +19

@mir001 & @XS4-Arjan In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Als je vandaag dus nog geen bericht hebt gekregen, volgt dat nog. 

Reputatie 7
Badge +9

@mir001 & @XS4-Arjan In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Als je vandaag dus nog geen bericht hebt gekregen, volgt dat nog. 

OK, ook als ik dat eerste mailtje “Er komt een verrassing aan” niet heb gehad?

Reputatie 7
Badge +19

Ook als je die eerste mail onverhoopt niet hebt gekregen, krijg je de verdubbeling. 

Reputatie 7
Badge +9

Thnx @Jeroen_dB , toffe actie!

Goede ontwikkeling maar voor mij geen reden om mobiel bij KPN af te nemen.

3GBb +3Gb en onbeperkt bellen voor 15,00 inclusief  € 2,50 korting blijft € 5,00 duurder dan mijn huidige 5Gb en onbeperkt bellen voor € 10,00 waarbij ik wel het KPN netwerk gebruik. 

 

Het pluspakket heeft niet veel meerwaarde voor ons dan blijft de €5,00 entertainment korting over. Dan moet ik sommige streamdiensten via KPN gaan betalen. Daar begin ik niet aan. 

Dus goede ontwikkeling maar helaas voor ons niet interessant.

Reputatie 1

Heel mooi, alleen als je unlimited hebt dan heb er niet zo veel aan, zou heel mooi zijn als bij een dergelijke grens het maximaal delen van 50 GB ook verdubbeld wordt )))

Reputatie 7
Badge +28

Mijn zoon is blij met de verdubbeling van de databundel.

 

Is jouw zoon altijd zo lang van stof ? 

(Herkenbaar….. 😉)  

@mir001 & @XS4-Arjan In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Als je vandaag dus nog geen bericht hebt gekregen, volgt dat nog. 

Hoi, ik heb de mail wel ontvangen hierover, hierin staat dat de dubbele datvop het nr van mn zoon komt.

Mijn vraag is of deze dubbele data op mijn nummer kan. Ik heb namelijk 12 gb en die verdubbeling zou erg fijn zijn ( deel sltijd met mn zoon). Mijn zoon heeft maar 1gb, dus dat us n veel kleinere verhoging helaas

Reputatie 7

@mir001 & @XS4-Arjan In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Als je vandaag dus nog geen bericht hebt gekregen, volgt dat nog. 

Hoi, ik heb de mail wel ontvangen hierover, hierin staat dat de dubbele datvop het nr van mn zoon komt.

Mijn vraag is of deze dubbele data op mijn nummer kan. Ik heb namelijk 12 gb en die verdubbeling zou erg fijn zijn ( deel sltijd met mn zoon). Mijn zoon heeft maar 1gb, dus dat us n veel kleinere verhoging helaas

Dan zal jouw abonnement wel later in de maand aan de beurt zijn en krijg je daar dus ook later nog een berichtje over.

@mir001 & @XS4-Arjan In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Als je vandaag dus nog geen bericht hebt gekregen, volgt dat nog. 

Hoi, ik heb de mail wel ontvangen hierover, hierin staat dat de dubbele datvop het nr van mn zoon komt.

Mijn vraag is of deze dubbele data op mijn nummer kan. Ik heb namelijk 12 gb en die verdubbeling zou erg fijn zijn ( deel sltijd met mn zoon). Mijn zoon heeft maar 1gb, dus dat us n veel kleinere verhoging helaas

Dan zal jouw abonnement wel later in de maand aan de beurt zijn en krijg je daar dus ook later nog een berichtje over.

Oh dus het komt bij alle abonnementen binnen het huishouden??? Dat zou heeeel fijn zijn! :-)

Dank voor je snelle reactie! 

Reputatie 7
Badge +8

Gedeelde MB's worden niet verdubbeld @MennoG78 

Das nou wel jammer dat ik nou net wel de email heb gehad en dus niks krijg gebeurd helaas wel vaker.

Daarom zei ik vorige week al zal wel loslopen met de verassing ;) :(

Ik heb dit mailtje ook ontvangen, heel fijn dat dit terug komt. Nu kan ik eind november mijn abonnement verlengen. Als ik mijn mobiele abonnement dan wijzig, heb ik dan nog steeds recht op de verdubbeling?

Reputatie 7
Badge +21

Dubbele data komt terug als onderdeel van het Combivoordeel! Zolang jij aanspraak maakt op het combivoordeel, dan heb je ook recht op dubbele data.

Badge +19

Ik heb dit mailtje ook ontvangen, heel fijn dat dit terug komt. Nu kan ik eind november mijn abonnement verlengen. Als ik mijn mobiele abonnement dan wijzig, heb ik dan nog steeds recht op de verdubbeling?

Je hoeft niet te verlengen he. Verlengen us gewoon een nieuw contract aangaan.  Als je over je huidige abonnement tevreden bent hoe je niks te doen en blijft het gewoon doorlopen. 

Reputatie 7

Ik heb dit mailtje ook ontvangen, heel fijn dat dit terug komt. Nu kan ik eind november mijn abonnement verlengen. Als ik mijn mobiele abonnement dan wijzig, heb ik dan nog steeds recht op de verdubbeling?

Je hoeft niet te verlengen he. Verlengen us gewoon een nieuw contract aangaan.  Als je over je huidige abonnement tevreden bent hoe je niks te doen en blijft het gewoon doorlopen. 

Maar als je denkt dat abonnement toch weer twee jaar te behouden dan kan je dat beter wel doen immers dan ben je goedkoper uit omdat je daarmee de inflatiecorrectie terugdraait.

In mijn geval is het abonnement in prijs door twee inflatiecorrecties van €15,- via €16,01 naar €17,57 gegaan en door "verlengen" kan dat weer terug naar €15,-.

 

Reageer