Beantwoord

Entertainment korting niet toegepast na wijzigen van Xbox Gamepass naar Spotify

  • 3 July 2023
  • 8 reacties
  • 36 keer bekeken

Hi 

 

Ik heb mijn entertainmentkorting aangepast van Xbox GamePass naar Spotify en sindsdien betaal ik 9.99 en krijg ik geen 5 euro entertainment korting meer, op mijnKPN staat wel dat de korting actief is maar op mijn factuur kennelijk niet. Enig idee hoe dit op te lossen (liefst met terugwerkende kracht).


Alvast dank!!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 July 2023, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @malic heb je wel nagekeken of Spotify ook onder de regeling entertainmentkorting valt?

Want niet alle pakketten vallen daaronder.

 

 

Hallo @malic heb je wel nagekeken of Spotify ook onder de regeling entertainmentkorting valt?

Want niet alle pakketten vallen daaronder.

 

 

Hah ik had geen idee dat Spotify daar geen onderdeel van was - lekker transparant van KPN :)

 

Dank je wel voor  je hulp - ik zal het aanpassen naar een ander service. 

Hmm op de site lees ik wel:

 

Je kan Entertainmentkorting krijgen in combinatie met Disney+, HBO Max, Spotify, Viaplay, Netflix, ESPN Compleet, Film1 of Xbox Game Pass Ultimate.

Hallo @malic dan kun je bij Spotify dus inderdaad entertainmentkorting verrekenen.

Je kunt die korting echter maar 1x toepassen, dus als je het al op een andere pakket hebt toegepast, kan het niet nog een keer zonder het eerst bij het andere pakket te verwijderen.

Succes.

 

Hallo @malic dan kun je bij Spotify dus inderdaad entertainmentkorting verrekenen.

Je kunt die korting echter maar 1x toepassen, dus als je het al op een andere pakket hebt toegepast, kan het niet nog een keer zonder het eerst bij het andere pakket te verwijderen.

Succes.

 

Ja dat klopt - ik had eerst Xbox maar heb die opgezegd en gekozen voor Spotify. Dus momenteel niet meer dan een optie actief. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @malic en welkom op het forum! 

De entertainmentkorting zou automatisch toegepast moeten worden dus ik ben ook benieuwd hoe dit zit. 
Zou je een foto van de tweede pagina van de factuur willen sturen (met eventuele privégegevens weggepoetst)? Daar staat de kosten op samen met de periodes waar ze over berekend zijn dus ik ben benieuwd of we daar informatie uit kunnen halen. 

Ik keek verkeerd op mijn factuur. Heel dom. Korting is inderdaad verwerkt!

Reputatie 7
Badge +17

Oh gelukkig! Geeft niks. Fijn dat je de korting toch hebt en alvast een fijn weekend gewenst! 😄