Beantwoord

Extra korting op KPN mobiel niet te zien op factuur

  • 12 March 2024
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

als ik inlog dat zie ik de maandelijkse kosten van 24,71. Deze is niet terug te vinden op de factuur want daar betaal ik 29,71.  Ik dacht dat het geregeld was , want ik had daar vorig jaar al problemen mee, maar schijnbaar moet ik er weer achter aan,heel vervelend weer

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 March 2024, 16:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Siebreg. ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Siebreg., ik denk graag mee. 

Ik heb ook het vermoeden dat de Combivoordeel nog niet is aangezet, zoals Noordzee dit al aangeeft. Klopt dit? En is het inmiddels gelukt? 

het was al aangemeld, bij de voordelen bij dit nummer staat , zie onderstaand. Maar op de factuur is de 5 euro korting er niet

€5 extra korting
Dubbel zoveel data
Onderling MB’s delen
Gratis onderling bellen
Reputatie 7
Badge +24

@Siebreg., dan is mijn advies om even met ons te bellen zodat we specifiek met jou mee kunnen kijken. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

Reageer