Beantwoord

Geen CombiVoordeel meer?

  • 17 April 2020
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik vraag mij af waarom ik niet meer van het combivoordeel kan gebruik maken?

 

Op 26 januari is mijn abonnement van Telfort naar KPN overgegaan. Toen mijn mobiele abonnement bij KPN begon had ik geen dubbele data meer. Ze sturen mij naar Telfort maar via Telfort kom ik weer terug bij KPN.

 

Er was beloofd dat mijn data verdubbeld zou worden omdat bij Telfort het Combivoordeel abonnement had, echter is dat er niet meer.

 

Heel graag hoop ik van u te horen.

 

Groeten,

Sezgin Isler

 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 21 April 2020, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sezgin Isler, welkom hier. 

Ik begrijp dat je jouw dubbele data mist. Dat is niet zo fijn, zeker niet als dat beloofd was. Je hebt dus nog Telfort Thuis begrijp ik? Adressen van Mobiel en Thuis zijn nog gelijk? Mag ik eens meekijken? Zou je daarvoor jouw mobiele nummer en naam van de contractant aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat alles nu duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.