Skip to main content
Beantwoord

Geen dubbele data

  • 7 juli 2019
  • 6 reacties
  • 467 keer bekeken

Mijn dochter heeft geen dubbele data gekregen. wij hebben wel kpn compleet.

Beste antwoord door RBxx

Hoe lang geleden heb je het nummer aangemeld?

Wanneer gaan mijn KPN Compleet voordelen in?

Als je je hebt aangemeld voor KPN Compleet met een nieuw product, dan gaan de voordelen binnen 2 werkdagen in nadat het Thuis product of je Mobiel abonnement is geactiveerd. Ook hierover krijg je een sms of een e-mail.
(bron)
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Casey
Wijsgeer
  • 7 juli 2019
Heb je het nummer wel aangemeld in Mijn KPN?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 7 juli 2019
Heb je haar nummer al aangemeld bij KPN Compleet?
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/uitbreiden.htm

  • Nieuwkomer
  • 7 juli 2019
Ja, ik denk dat ik maar naar de kpn winkel ga om het te regelen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 7 juli 2019
Hoe lang geleden heb je het nummer aangemeld?

Wanneer gaan mijn KPN Compleet voordelen in?

Als je je hebt aangemeld voor KPN Compleet met een nieuw product, dan gaan de voordelen binnen 2 werkdagen in nadat het Thuis product of je Mobiel abonnement is geactiveerd. Ook hierover krijg je een sms of een e-mail.
(bron)

Erwin van KPN
Moderator
Hoi @Hdeklerk . Welkom op het forum!
Ik lees dat je van plan bent om dit in de winkel te bespreken. Laat je weten of dat lukt? Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten!

Erwin van KPN
Moderator
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂