Beantwoord

Geen husselkorting na verlenging mobiele abonnement

  • 15 December 2022
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste KPN Support, ik had een 2 jarig contract met telefoon toestel onder een Hussel abbonnement dat vanaf 22-12 afloopt. 

Nu is deze verlopen en is het overgegaan naar KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms, echter mis ik hier de voordelen van internet pakket van XS4all?

Althans voorgaand abbo had ik 7.50 korting op mobiel. Dat is nu niet meer aanwezig.

Het heet  nu dan ook geen Hussel meer. Hoe kan ik toch die korting krijgen?

Of is dat alleen voor als je een toestel bij abbonement neemt?

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 December 2022, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Corlan ,

Om te beginnen: Je had jouw oude abonnement niet hoeven te verlengen. Je had het ook ongewijzigd door kunnen laten lopen op dezelfde prijs en voorwaarden. Alleen eventuele toestelkosten zouden dan vervallen. 
 

Je krijgt een Husselkorting ook als je een Sim-onlyabonnement afsluit, een toestel kopen bij KPN is daarvoor niet nodig. 
 

Meestal wordt de Husselkorting automatisch toegekend, maar je kunt het ook zelf aanvragen. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Zie je een melding dat het al geregeld is?, dan wordt de korting op de volgende factuur getoond. 

 

Admin edit:

Bij een verlenging zie je de korting alleen op het lopende abonnement. Dit komt omdat deze korting alleen geldt zolang je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het nieuwe abonnement in gaat, zal de korting ook actief worden.

Dat heb ik al  10 x geprobeerd maar er gebeurt dan niets, geeft aan dat ik al aangemeld heb. maar met eerst volgende periode van december staat er geen korting bij mobiel product.

Nu staat er wel een tekst bij toekomstige abonnement is zonder korting weergegeven. houdt dus in dat ik pas volgende maand zie of de korting wel wordt toegekend?

 

Reputatie 7
Badge +28
Nu staat er wel een tekst bij toekomstige abonnement is zonder korting weergegeven. houdt dus in dat ik pas volgende maand zie of de korting wel wordt toegekend?

 

 

 

 

 

Zie je een melding dat het al geregeld is?, dan wordt de korting op de volgende factuur getoond. 

 

Precies dit bedoelde ik dus. 

Wil je het 100% zeker weten? Dan kun je bellen met 0800-0402.