Beantwoord

Geen KPN Compleet meer na verhuizing, opnieuw aanmelden lukt niet

  • 17 August 2022
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik had KPN compleet op oud adres. Adreswijziging doorgevoerd, maar voordelen staan nog steeds op oude adres waardoor MB 's delen alleen op oude adres werkt. Dat zou het nieuwe adres moeten zijn. Hoe los ik dat op? Opnieuw aanmelden compleet is niet de oplossing.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 21 August 2022, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u voldaan aan deze voorwaarde:

 

Ga je verhuizen? Dan moet je voor zowel je ‘producten voor thuis’ als voor het mobiel abonnement je verhuizing op de gebruikelijke manier aan KPN doorgeven. Geef dan direct aan dat je alle abonnementen wilt verhuizen. Als je voor één van beide producten de verhuizing niet uiterlijk 2 weken van tevoren doorgeeft, kan het zijn dat je niet meer voldoet aan de voorwaarden van KPN Compleet. Je ‘producten voor thuis’ en mobiel abonnement staan dan namelijk niet meer geregistreerd op hetzelfde adres.

Dank Maurice, daar voldoe ik aan op beide adressen is er al een thuis abonnement 

Reputatie 7
Badge +10

Op beide adressen is er thuis? Dan begrijp ik denk ik niet helemaal waar u op doelt met de adreswijziging die u aangeeft.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @DennistenH en welkom op het forum! Belangrijk voor de mobiele abonnementen is ook dat het factuuradres op het nieuwe adres geregistreerd staat. Die vind je in MijnKPN als je naar de mobiele abonnementen gaat, en dan naar persoons- en betaalgegevens. Mocht het daar niet lukken, neem dan doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 contact met ons op via 0800-0402. Dan kan mijn collega alles met je doornemen en aanpassen indien nodig. 🙂 Daarna moet het weer goed gaan! 

Dat is het geval, factuuradres staat op nieuw adres. Ik ga weer bellen.