Beantwoord

Geen superwifi gekregen bij overgang naar KPN

  • 3 April 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik ben sinds de overgang van Telfort naar KPN klant van KPN maar ik heb geen introductiekorting gehad of super wifi. Kan dit alsnog worden gecorrigeerd?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 April 2021, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RolandK! Alle abonnementen van Telfort zijn één op één overgezet naar KPN, zonder een welkomstkorting of cadeau: de contracten en voorwaarden zoals je ze bij Telfort had, lopen gewoon door. Op het moment dat je het Telfort abonnement wijzigt naar een KPN Hussel abonnement, dan kun je in aanmerking komen voor een welkomstkorting van €5,- per maand. Let er wel goed op dat voor onze KPN Hussel abonnementen andere voorwaarden en voordelen gelden. Bijvoorbeeld geen gratis zenderpakket meer, maar een entertainmentkorting van €5,- per maand. De Hussel voordelen gelden voor de KPN producten die je wilt bestellen.

Wil je er advies over, dan kun je het beste met ons bellen of chatten:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.