Beantwoord

Gratis onderling bellen

  • 20 June 2019
  • 3 reacties
  • 892 keer bekeken

Hallo, we hebben een KPN compleet abonnement en 2 x mobiele abonnement op hetzelfde adres, moeder en dochter. Nu heeft mijn dochter onlangs een nieuw KPN nummer gekregen op hetzelfde abonnement. Waar/hoe kan ik dit nieuwe nummer registreren, zodat we gratis met elkaar kunnen blijven bellen? Wel zo handig ;)
Ik kan het niet vinden in de mijnkpn-app.
Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Steegjes 20 June 2019, 23:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Steegjes. Welkom op het forum! Op deze pagina kan je je KPN Compleet aanmelding uitbreiden. Natuurlijk kan ik dit ook voor je doen. Als je wil dat ik het voor je doe, laat dan je naam, postcode, huisnummer en 06-nummer achter op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Beste Vikash, bedankt voor je reactie. Ik zie nu in de KPNapp dat het nieuwe telefoonnummer al is toegevoegd/gewijzigd door KPN. Ik zie het staan op de Mijn KPN Compleet-pagina. Misschien dat het daardoor niet lukte om het zelf nogmaals toe te voegen? Ik ben in ieder geval geholpen.
Reputatie 7
Badge +21
Dat was inderdaad de reden. Wat goed dat het inmiddels is verholpen. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer